hvad sker der for jer?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
jluttichau
Ny på Hustleren

hvad sker der for jer?

Post by jluttichau »

Går alle jeres børn til ballet eller ringridning?? Teamhustler satser måske på at blive en curling klub på længere sigt? :o

Der er i hvert fald ikke meget grønt i havet af blå og rød til årets GT Cup.. der er nu 2 dage tilbage at tilmelde sig i. Sæt kosten i skabet og lad sten være noget man kører henover. Få tilmeldt jeres børn til årets GT Cup:

http://www.gt-cup.dk/

mvh
Jonas
Jais
3000+ posts = spammer

Re: hvad sker der for jer?

Post by Jais »

jluttichau wrote:Går alle jeres børn til ballet eller ringridning?? Teamhustler satser måske på at blive en curling klub på længere sigt? :o
nej, svømning og spejder :shock: (og desværre for små til MTB, endnu)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

sønnen gider ikke rigtig løb, det er for faste rammer, og så siger han der er for få hop.

Og så går de til tennis, bordtennis, klaver (bare for at give en "sports barometer" popularitets indikator). En MTB tur bliver det kun til ind imellem med far.
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Ingen poder endnu...

Men hvis jeg kan få dispensation til at deltage på trods af mine 35 år, så har jeg muligvis endelig en fornuftig chance for at gøre mig i placeringerne - altså hvis jeg starter med de 9-11 årige...! :wink:
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Den ældste var med til GT-cup sidste år på det Hvide Spor. Forsinket start og omkørsel af første omgang var ikke lige det, der får ham til at ville prøve igen.
jluttichau
Ny på Hustleren

Post by jluttichau »

:lol: Gør han ikke bare som far siger?.. 8)

du kan sige til ham at der er så mange præmier at han NÆSTEN er sikret et gavekort til ride4fun på 200 kr og et par handsker fra GripGrab :twisted:
Nelmark
Ny på Hustleren

Post by Nelmark »

Den ælste (15 år) er på cadet-landsholdet i judo og rejser hver week-end.... så derfor ingen tid.

Den mindste (11år) køre Road Racing - Ishockey - fodbold......så derfor ingen tid
De bedste Hilsner
Nelmark
jluttichau
Ny på Hustleren

Post by jluttichau »

Så er det sidste chance for klubben med de flest undskyldninger :lol: at tilmelde sig GT cuppen.. vildt at i ikke har bare én der vil deltage. :roll:
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

du lyder dælme desperat...
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
jluttichau
Ny på Hustleren

Post by jluttichau »

Det er jeg såmænd ikke, men jeg undre mig meget.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ok , jeg har nu også rigeligt med løb selv, og ikke også tid til at gå til flere løb med børne, meget nemmere lige at tage dem med til et af de andre løb nu & da (hvis der er plads)
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Re: hvad sker der for jer?

Post by Philip Brint »

jluttichau wrote:Går alle jeres børn til ballet eller ringridning?? Teamhustler satser måske på at blive en curling klub på længere sigt? :o

Der er i hvert fald ikke meget grønt i havet af blå og rød til årets GT Cup.. der er nu 2 dage tilbage at tilmelde sig i. Sæt kosten i skabet og lad sten være noget man kører henover. Få tilmeldt jeres børn til årets GT Cup:

http://www.gt-cup.dk/

mvh
Jonas
Køb en banner :wink:
Rivette F8
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

jluttichau wrote:Det er jeg såmænd ikke, men jeg undre mig meget.
Det er sku' lige før at man ikke har lyst til at hjælpe med en af 'Cupperne'. Ting kan også blive for meget!!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
jluttichau
Ny på Hustleren

Post by jluttichau »

Hej Jan,

Ja i har sikkert nok at se til med H12.. og når i ikke engang har nogle deltagere så er det stort af jer at hjælpe. Det er vi virkelig glade for at i gør!!.. Hvis det virker som om jeg brokker mig så er det selvfølgelig udelukkende for at provokere jer hustlere og altsammen ment i spøg! :D

Philip, har steffen hacket din profil? :lol:

ses
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Alt for ungdommen! ;)
Post Reply