Går alle jeres børn til ballet eller ringridning?? Teamhustler satser måske på at blive en curling klub på længere sigt?
Der er i hvert fald ikke meget grønt i havet af blå og rød til årets GT Cup.. der er nu 2 dage tilbage at tilmelde sig i. Sæt kosten i skabet og lad sten være noget man kører henover. Få tilmeldt jeres børn til årets GT Cup:
sønnen gider ikke rigtig løb, det er for faste rammer, og så siger han der er for få hop.
Og så går de til tennis, bordtennis, klaver (bare for at give en "sports barometer" popularitets indikator). En MTB tur bliver det kun til ind imellem med far.
Men hvis jeg kan få dispensation til at deltage på trods af mine 35 år, så har jeg muligvis endelig en fornuftig chance for at gøre mig i placeringerne - altså hvis jeg starter med de 9-11 årige...!
Den ældste var med til GT-cup sidste år på det Hvide Spor. Forsinket start og omkørsel af første omgang var ikke lige det, der får ham til at ville prøve igen.
ok , jeg har nu også rigeligt med løb selv, og ikke også tid til at gå til flere løb med børne, meget nemmere lige at tage dem med til et af de andre løb nu & da (hvis der er plads)
jluttichau wrote:Går alle jeres børn til ballet eller ringridning?? Teamhustler satser måske på at blive en curling klub på længere sigt?
Der er i hvert fald ikke meget grønt i havet af blå og rød til årets GT Cup.. der er nu 2 dage tilbage at tilmelde sig i. Sæt kosten i skabet og lad sten være noget man kører henover. Få tilmeldt jeres børn til årets GT Cup:
Ja i har sikkert nok at se til med H12.. og når i ikke engang har nogle deltagere så er det stort af jer at hjælpe. Det er vi virkelig glade for at i gør!!.. Hvis det virker som om jeg brokker mig så er det selvfølgelig udelukkende for at provokere jer hustlere og altsammen ment i spøg!