Jeg er ved at blive lidt små frustrert over den megen regn og nu sne så har tænkt lidt i, om en hometrainer kunne være løsningen. Er dog i trivl om min psyke kan holde til at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg
Så hvis der er nogen der har en home trainer der samler støv ville jeg gerne låne/leje den i en periode så jeg kan afprøve om det er noget der duer for mig.
Ring/SMS evt. på 2854 4714
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Henrik Johannesson wrote:Jeg er ved at blive lidt små frustrert over den megen regn og nu sne så har tænkt lidt i, om en hometrainer kunne være løsningen. Er dog i trivl om min psyke kan holde til at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg
Så hvis der er nogen der har en home trainer der samler støv ville jeg gerne låne/leje den i en periode så jeg kan afprøve om det er noget der duer for mig.
Ring/SMS evt. på 2854 4714
hvis du skal ud og købe kan jeg anbefale en Tacx i-Magic
jeg har massere af DVD'er som jeg gerne låner ud så man slipper for at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg......
he he busted, jeg er lige i en periode med lidt ryg/skulder problemer, så det var en hurtig måde til at sidde lidt mere oprejst. Den er dog tilbage i normal igen.
Jeg kører i mit fotostudie, så der er spejle, billeder og skærme overalt. En side gevinst er at man kan checke i spejlet om man nu også lider så meget som hovedet fortæller en
Tommy Hass wrote:60 min ca, det passer perfekt med en sufferfest video
Det ville være helt fint med blot 1-1½ times træning bare 1-2 gange om ugen. Det må jeg kunne holde ud. Så fordobler jeg jo min træning i forhold til min nuværende ugentlige 1 times spinning
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.