K/L - Hometrainer

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
HenrikJ
Stuntcyklist!

K/L - Hometrainer

Post by HenrikJ »

Jeg er ved at blive lidt små frustrert over den megen regn og nu sne så har tænkt lidt i, om en hometrainer kunne være løsningen. Er dog i trivl om min psyke kan holde til at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg :?

Så hvis der er nogen der har en home trainer der samler støv ville jeg gerne låne/leje den i en periode så jeg kan afprøve om det er noget der duer for mig.

Ring/SMS evt. på 2854 4714
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jais
3000+ posts = spammer

Re: K/L - Hometrainer

Post by Jais »

Henrik Johannesson wrote:Jeg er ved at blive lidt små frustrert over den megen regn og nu sne så har tænkt lidt i, om en hometrainer kunne være løsningen. Er dog i trivl om min psyke kan holde til at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg :?

Så hvis der er nogen der har en home trainer der samler støv ville jeg gerne låne/leje den i en periode så jeg kan afprøve om det er noget der duer for mig.

Ring/SMS evt. på 2854 4714
hvis du skal ud og købe kan jeg anbefale en Tacx i-Magic
Image
jeg har massere af DVD'er som jeg gerne låner ud så man slipper for at sidde i skuret og kigge ind i en dum træ væg......
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Hvis du vælger en lidt mindre forkromet løsning, kan jeg varmt anbefale TheSufferfest.

Det er høj intensitet krydret med lidt humor. En ren suffer fest 8)
Godt skilt er halvt samlet.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Tommy Hass wrote:Hvis du vælger en lidt mindre forkromet løsning, kan jeg varmt anbefale TheSufferfest.

Det er høj intensitet krydret med lidt humor. En ren suffer fest 8)
det tror jeg at jeg vil prøve.....

Men Tommy, hvordan er det du har dit styr :?: :?: :?: og hvad er spejlet til?
Image
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

he he busted, jeg er lige i en periode med lidt ryg/skulder problemer, så det var en hurtig måde til at sidde lidt mere oprejst. Den er dog tilbage i normal igen.
Jeg kører i mit fotostudie, så der er spejle, billeder og skærme overalt. En side gevinst er at man kan checke i spejlet om man nu også lider så meget som hovedet fortæller en ;-)
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Cool opstilling. Kan godt lide de 3 skærme, blæser og hele molutjavsen :wink:

Hvor længe kan du holde ud at køre af gangen ??
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Henrik Johannesson wrote:Hvor længe kan du holde ud at køre af gangen ??
1½ time er ikke noget problem (Mont Ventoux)... jeg tror at 2 timer er det længste jeg her kørt....
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

60 min ca, det passer perfekt med en sufferfest video :D
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Jais wrote: 1½ time er ikke noget problem (Mont Ventoux)...
Jeg er sikker på Frank Høj i tur studiet, kørte på noget der ligner 1:06:58 så hvad laver du de sidste 23 minutter :lol:
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tommy Hass wrote:60 min ca, det passer perfekt med en sufferfest video :D
Det ville være helt fint med blot 1-1½ times træning bare 1-2 gange om ugen. Det må jeg kunne holde ud. Så fordobler jeg jo min træning i forhold til min nuværende ugentlige 1 times spinning :shock:
Henrik
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Nu er jeg tæt på at få fingerne i en Hometrainer, så nu til næste step.

Hvilke dæk (af de specielle til hometrainere) kan der anbefales så ikke det larmer eller bliver slidt for hurtigt, Taxc, Continental eller ??

Er der andet der kan anbefales ??
Henrik
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

brug bare et gammelt kasseret dæk.. og smid noget favorit musik i mp3 afspilleren :-)

Jeg kan IKKE selv motiverer mig til spin uden musik, det betyder 90% af oplevelsen for mig... sådan er det når man ikke kommer så tit på dammeren :)
Post Reply