Begyndertur søndag den 16. Rude Skov

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Tobias Sonne
Mangler fart

Begyndertur søndag den 16. Rude Skov

Post by Tobias Sonne »

Hej med jer,

Nogle som er friske på en god begyndertur i Rude? - Jeg er nybegynder, men ganske ivrig...
John Hein
Alene i udbrud

Post by John Hein »

Vi er nok et par stykker der skal en tur rundt på det blå på søndag, hvis det ikke høvler ned så vil vi nok være i Holte enden på kongevejen omkring kl. 10. Vi ruller fra Gentofte, dog stadig lidt i feriefart, som altid kan sættes ned.
Titanium på de indre linier
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

Hvordan er tempoet. Jeg kan godt være interesseret. Men er absolut nybegynder og uden kondi og har aldrig været i Rude.
Tobias Sonne
Mangler fart

Post by Tobias Sonne »

Ta' endeligt med. Jeg griner når jeg vælter efter kun at være kommet halvvejs op :lol: På toppen kan det ske, at jeg lige skal have en puster...

Jeg gør hvad jeg kan, men synes det er svært. Sidst tog rundet over en time... :oops:

Frisk?
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

Det er jo ikke værre end at jeg kan tage den sidste halvdel alene hvis jeg halter helt efter :)
Hvis det kan lade sig gøre at vi er færdige senest kl12 er jeg frisk. Men ellers betyder tidspunktet ikke så meget. Jeg stiller gerne uret for at komme i skoven.

En adresse eller gps koordinater på hvor vi mødes vil være en hjælp da jeg ikke er kendt i område
John Hein
Alene i udbrud

Post by John Hein »

Det blå er ikke specielt teknisk krævende, men til gengæld er der nogle gode højdemeter.

Skulle vi mod forventning køre for stærkt, venter vi og samler op, enten på toppen, eller ved sti-kryds.

Der er nok lidt blødt, så dæk med lange nubber vil være en fordel, til gengæld lander man mere blødt når man nu stiger af i utide.
Titanium på de indre linier
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »