Begyndertur søndag den 16. Rude Skov
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Begyndertur søndag den 16. Rude Skov
Hej med jer,
Nogle som er friske på en god begyndertur i Rude? - Jeg er nybegynder, men ganske ivrig...
Nogle som er friske på en god begyndertur i Rude? - Jeg er nybegynder, men ganske ivrig...
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Det er jo ikke værre end at jeg kan tage den sidste halvdel alene hvis jeg halter helt efter 
Hvis det kan lade sig gøre at vi er færdige senest kl12 er jeg frisk. Men ellers betyder tidspunktet ikke så meget. Jeg stiller gerne uret for at komme i skoven.
En adresse eller gps koordinater på hvor vi mødes vil være en hjælp da jeg ikke er kendt i område

Hvis det kan lade sig gøre at vi er færdige senest kl12 er jeg frisk. Men ellers betyder tidspunktet ikke så meget. Jeg stiller gerne uret for at komme i skoven.
En adresse eller gps koordinater på hvor vi mødes vil være en hjælp da jeg ikke er kendt i område
Det blå er ikke specielt teknisk krævende, men til gengæld er der nogle gode højdemeter.
Skulle vi mod forventning køre for stærkt, venter vi og samler op, enten på toppen, eller ved sti-kryds.
Der er nok lidt blødt, så dæk med lange nubber vil være en fordel, til gengæld lander man mere blødt når man nu stiger af i utide.
Skulle vi mod forventning køre for stærkt, venter vi og samler op, enten på toppen, eller ved sti-kryds.
Der er nok lidt blødt, så dæk med lange nubber vil være en fordel, til gengæld lander man mere blødt når man nu stiger af i utide.
Titanium på de indre linier
- paul snyder
- Punkteret
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
Begyndertur i Rudeskov søndag d. 16.
Vi er et par frække fyre fra Måløv der gerne kunne tænke os, at trille med Hustlerne. Håber det er ok, hvor præcis mødes i på søndag?
Jesper
Jesper
Why try harder?
Jeg har desværre ikke tid til andet en lidt landevej i denne weekend.paul snyder wrote:Jeg vil da gerne med, men har køreplaner allerede og først kl. 12-13. Hvis nogle af jer vil ude i morgen eller i aften kan vi lege med teknikken lidt.
Men teknik træning er lige så vigtig som interval træning!! ikke fordi jeg selv mener at min teknik er perfekt, men nuj hvor var der mange der mange der fedtede rundt på det hvide spor i onsdags. Se eks. på Mic. Han drikker masser af øl, træner ikke voldsomt meget, kører ofte med fast gaffel og meget små knopper. Og ja, ofte i top 5! Det er fordi han har gjort det i over 20 år og har en fantastisk teknik.
Når jeg træner alene, som jeg ofte gør, kører 5-8 bakke intervaller og der efter finder jeg en svær opkørsel med rødder efter fuldt af en svær nedkørsel som jeg også kører 5-8 gange eller indtil at den sidder lige i skabet! Jeg syntes at Gells er perfekt til teknik træning....
- paul snyder
- Punkteret
Jeg er fudlstændig enig med dig, at teknik er super vigtigt. Derfor jeg kører SS nogle gange eller en gammel HT med stiv gaffel og cantis. Jeg har lige haft en samtale med en af mine venner om emnet, fordi at jeg vælger næsten altid den sværeste lineje istedet for den hurtigste. Jeg synes det er meget mere sjovt at køre mtb på den måde
Og som dig, kører jeg ofte alene, og bruger den tid til at fokusere på et eller andet jeg gerne vil blive bedre til. Kan sige i alt ærglighed, at jeg havde ingen problemer med DC routen i onsdags teknik-mæssigt.
Edit: vil lige tilføje at jeg synes heller ikke at min teknik er perfekt

Edit: vil lige tilføje at jeg synes heller ikke at min teknik er perfekt

- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Dvs samme start som her ? http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid ... vvkhkfopgm
Er der en parkeringsplads i nærheden ?
Er der en parkeringsplads i nærheden ?
- Tobias Sonne
- Mangler fart