Stop af spam, måske?
-
- 3000+ posts = spammer
Stop af spam, måske?
Har installeret et 'hack' som gør at hver gang nogen skal tilmelde sig dette forum, skal de svare på et ekstra spm
- Hvilken farve er hustlerne kendt for.
Udenlandske spam-robotter, som ikke læser dansk, kan ikke svare på dette, selv om svaret står sammen med spørgsmålet. Svar = grøn)) så med lidt held har vi stoppet spam for en tid.
Kryds fingre...
J
- Hvilken farve er hustlerne kendt for.
Udenlandske spam-robotter, som ikke læser dansk, kan ikke svare på dette, selv om svaret står sammen med spørgsmålet. Svar = grøn)) så med lidt held har vi stoppet spam for en tid.
Kryds fingre...
J
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Hehe... ja, sad selv og så på nogle af de samme hacks i pinsen da jeg alligevel rodede med sitet pga. databaseflytning.
Godt arb. J-Lo
Godt arb. J-Lo

Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Hustler profil
I øvrigt...
Alle brugeraccounts er associeret med et 'user_id' som er et fortløbende nummer (første registrerede bruger har nr. 1, næste har nr. 2, osv. osv.).
Som indikation af hvor mange spam registreringer vi har haft, kan jeg fortælle at seneste reelle bruger har nr. 787. Når man så ser at der nu er 219 registrerede brugere, ja så kan man med lidt hovedregning se at der har været ca. 560 spam registreringer (jeg har trukket lidt fra for diverse test accounts og lignende).
Alle brugeraccounts er associeret med et 'user_id' som er et fortløbende nummer (første registrerede bruger har nr. 1, næste har nr. 2, osv. osv.).
Som indikation af hvor mange spam registreringer vi har haft, kan jeg fortælle at seneste reelle bruger har nr. 787. Når man så ser at der nu er 219 registrerede brugere, ja så kan man med lidt hovedregning se at der har været ca. 560 spam registreringer (jeg har trukket lidt fra for diverse test accounts og lignende).
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Hustler profil
-
- Helt uden hænder!
-
- 3000+ posts = spammer