Slushcup 5. afd
- Gudmundseth
- Uden hjælpemotor
Slushcup 5. afd
Hej
Er der nogen der har kørt på det hvide spor før? Hvilke dæk skal jeg vælge - kører nu på NN? Er ruten meget teknisk krævende eller minder den om afd. 3 i Hareskoven?
Er der nogen der har kørt på det hvide spor før? Hvilke dæk skal jeg vælge - kører nu på NN? Er ruten meget teknisk krævende eller minder den om afd. 3 i Hareskoven?
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Come on boys...Der må være nogle fif til os debutanter på Det Hvide Spor...
Ellers må vi jo nøjes med at kigge billeder
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=202
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=203
Ellers må vi jo nøjes med at kigge billeder

http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=202
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=203
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Re: Slushcup 5. afd
NN må passe perfekt. Det hvide spor er ret teknisk, der er næsten ikke et stykke som går lige ud.Gudmundseth wrote:Hej
Ruten på søndag er en blanding af det hvide spor og, så vidt jeg har forstået det, lidt mere med stier. Jeg ville holde fast i NN også fordi det hvide spor, på denne årstid, er et ret mudret spor.
Er der andre opfattelser?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Der plejer at være gode bakker med, så med det nuværende vejr, så er NN sikkert fint. Det betyder ik så meget med dæk, bare noget med lidt knop, så behold i bare NN på og nyd hele vinteren.
Det hvide spor er generelt ret teknisk, men jeg ved ikke om alle stykker er med. Sidste år var en del af den hvide rute ihvertfald med, og der er sgu bakker på den rute.
Man kan evt. parkerer på nordsiden af skoven, og så bare følge sporet rundt, ca. 200m inde i skoven krydser det nemlig.
Men ellers er der p-pladser nok ved avnstrupcenteret.
Det hvide spor er generelt ret teknisk, men jeg ved ikke om alle stykker er med. Sidste år var en del af den hvide rute ihvertfald med, og der er sgu bakker på den rute.
Man kan evt. parkerer på nordsiden af skoven, og så bare følge sporet rundt, ca. 200m inde i skoven krydser det nemlig.
Men ellers er der p-pladser nok ved avnstrupcenteret.
Last edited by Morten Hartvigsen on 16 Jan 2008, 22:51, edited 1 time in total.
-
- 3000+ posts = spammer
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
-
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Så fik vi svaret: NN var ikke nok
Hold da kæft et mudderhelvede og hvor vi skøjtede. Heldigvis var det ikke så slemt som Kalundborg, så vi sparede en del på reservedelsudgifterne i dag!
En tak til Hvalsø, som havde lavet en god rute og et godt arrangement.
Husk vores Night Ride løb på næste lørdag!

Hold da kæft et mudderhelvede og hvor vi skøjtede. Heldigvis var det ikke så slemt som Kalundborg, så vi sparede en del på reservedelsudgifterne i dag!

En tak til Hvalsø, som havde lavet en god rute og et godt arrangement.
Husk vores Night Ride løb på næste lørdag!
Jeg vil nu nøjes med at sige tak for et godt arrangement.Jan Lohmann wrote:En tak til Hvalsø, som havde lavet en god rute og et godt arrangement.
Når jeg ligger og træner på de militære øvelsesterræn nede ved Næstved, så sker det fra tid til anden, at rekrutterne kører fast med deres tanks i mudderet. Jeg er da ikke bleg for lige at give et nap med: Et reb om saddelpinden, og så klarer benos-diamantos og et Nick Nolte på baghjulet resten. I dag føltes det en del hårdere. Det føltes nærmest som om, at have en tank på slæb - mens den trak i den modsatte retning

Så er der de der tosser (som regel små fluevægtere på under 70 kg) der mener, at det skam er en fordel at veje over 90 kg når der er meget mudder. Til dem har jeg kun en ting at sige: hold nu kæft!!!

Men ellers tak for i dag. En mindre teknisk defekt på sidste omgang kostede endnu engang podie pladsen (i "født 6. april 1974"-klassen).
Godt kørt, David. Du fløj sgu forbi mig. Men hvad blev der af René, som stod i box 2? Du stod jo stille? Skulle du lige tænde for kammeraet?

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Hvad var det galt med ruten? Hvalsø kan jo ikke styre regnen, som vel er årsagen til det meget mudderBoS wrote:Jeg vil nu nøjes med at sige tak for et godt arrangement.Jan Lohmann wrote:En tak til Hvalsø, som havde lavet en god rute og et godt arrangement.

Hvor var det dog tungt i dag.
Det der er mest ærgerligt er, at det eneste sted på hele ruten, hvor jeg måtte trække et par meter
var på den meget stejle bakke, hvor hustlerne havde taget opstilling
Desuden som altid super opbakning fra de brølende hustlere
Igen en hyggelig dag i godt selskab
Det der er mest ærgerligt er, at det eneste sted på hele ruten, hvor jeg måtte trække et par meter

Igen en hyggelig dag i godt selskab

Nu kan det da kun gå fremad....
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Super at være tilbage i skoven efter den sidste omgang beton byløb 
Jeg hader at køre i mudder, men det går faktisk helt godt, hver gang vi kører i mudder. Jeg er enig med BoS i at det sikkert er en fordel at veje +70 kg, så man kan kommen gennem mudderoverfladen, og ned til den fast bund for at få bid, men når jeg kun er +60 kg må jeg nøjes med at skøjte rundt på overfladen.
Jeg fik lidt ekstra kræfter i slutningen af første omgang, da jeg så at det var Djernis som jeg kørte i gruppe med og kørte fra, men starten af anden omgang føltes meget tung, indtil jeg fandt ud af, at jeg kørte på den store klinge
Med 59:58 på uret var det timet til en tredie omgang, som desværre blev noget tung. Jeg måtte af og fjerne alt mudder fra forhdækket, da det ikke kunne køre mere rundt, og det samme fra bagdækket, da jeg havde fået en af BoS tanks bundet fast til det, men det blev trods alt til en 6. plads i H40.
Ellers en super dag i skoven, men hvad gik der galt med lodtrækningen? Ikke en eneste præmie til Hustlerne!

Jeg hader at køre i mudder, men det går faktisk helt godt, hver gang vi kører i mudder. Jeg er enig med BoS i at det sikkert er en fordel at veje +70 kg, så man kan kommen gennem mudderoverfladen, og ned til den fast bund for at få bid, men når jeg kun er +60 kg må jeg nøjes med at skøjte rundt på overfladen.
Jeg fik lidt ekstra kræfter i slutningen af første omgang, da jeg så at det var Djernis som jeg kørte i gruppe med og kørte fra, men starten af anden omgang føltes meget tung, indtil jeg fandt ud af, at jeg kørte på den store klinge

Ellers en super dag i skoven, men hvad gik der galt med lodtrækningen? Ikke en eneste præmie til Hustlerne!