Uheld ved hotcup i tilsvilde idag - dem der hjalp kig her
- Michael Auchenberg
- Ny på Hustleren
Uheld ved hotcup i tilsvilde idag - dem der hjalp kig her
Hej alle.
Ville hører hvem der ellers hjalp til ved uheldet idag ved hotcup i Tisvilde - Jeg smed mine briller i græsset og disse har jeg ikke fået med mig igen da vi smuttede...
Der var en fyr som tjekkede området for glemte sager, da jeg tog min MTB, men ved ikke hvem det er...
Det er et par Rudy Project Freon(tror jeg nok) med gule glas.
Skriv til mig hvis du har fundet dem eller ved hvem jeg skal kontakte.. eller har nummeret på Henrik som var kommet til skade.. ville godt lige ringe og hører hvordan det står til nemli,,
Mit nummer er: 28 86 2741 eller min mail michael(a)auchenberg.dk
Forresten. Godt samarbejde drenge.. tingene gik jo lige som det skulle.. skulder klap til ALLE mand..
Tak
Mvh
Michael Auchenberg
Ville hører hvem der ellers hjalp til ved uheldet idag ved hotcup i Tisvilde - Jeg smed mine briller i græsset og disse har jeg ikke fået med mig igen da vi smuttede...
Der var en fyr som tjekkede området for glemte sager, da jeg tog min MTB, men ved ikke hvem det er...
Skriv til mig hvis du har fundet dem eller ved hvem jeg skal kontakte.. eller har nummeret på Henrik som var kommet til skade.. ville godt lige ringe og hører hvordan det står til nemli,,
Forresten. Godt samarbejde drenge.. tingene gik jo lige som det skulle.. skulder klap til ALLE mand..
Tak
Mvh
Michael Auchenberg
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Som nævnt andetsteds,desværre ikke mig,måske Mogens Thrane...eller de er røget med Henriks ting.Dan wrote:Hej Michael
Det var mig som også hjalp. Jeg så desværre ikke dine briller da vi gik. Måske Niels Hemmingsen fra PMC eller Mogens Thrane har taget dem med.
I gjorde et fint stykke arbejde !
/Niels Henningsen PMC
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Michael Auchenberg
- Ny på Hustleren
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
jeg har sendt Mogens en mail (på arbejde) om at tjekke DMK forum ang dine briller.Michael Auchenberg wrote:Hej Dan..
Har du så Mogens nummer eller kender du ham så du kan spørge?
Hvis der er én af jer som hører om hvordan Henrik har det så giv da lige lad, eller i hvertg fald sig at han må skrive i et forum efter han er kommet sig..
Tak for i kigger i hvert fald.. nu må vi se om jeg finder dem igen.
mvh Niels Henningsen
mvh Niels Henningsen
- Michael Auchenberg
- Ny på Hustleren
Mange tak 

Niels PMC wrote:jeg har sendt Mogens en mail (på arbejde) om at tjekke DMK forum ang dine briller.Michael Auchenberg wrote:Hej Dan..
Har du så Mogens nummer eller kender du ham så du kan spørge?
Hvis der er én af jer som hører om hvordan Henrik har det så giv da lige lad, eller i hvertg fald sig at han må skrive i et forum efter han er kommet sig..
Tak for i kigger i hvert fald.. nu må vi se om jeg finder dem igen.
mvh Niels Henningsen
Michael Auchenberg wrote:Hej alle.
Tak
Mvh
Michael Auchenberg

Anders Gamst
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer