Uheld ved hotcup i tilsvilde idag - dem der hjalp kig her

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Michael Auchenberg
Ny på Hustleren

Uheld ved hotcup i tilsvilde idag - dem der hjalp kig her

Post by Michael Auchenberg »

Hej alle.

Ville hører hvem der ellers hjalp til ved uheldet idag ved hotcup i Tisvilde - Jeg smed mine briller i græsset og disse har jeg ikke fået med mig igen da vi smuttede...
Der var en fyr som tjekkede området for glemte sager, da jeg tog min MTB, men ved ikke hvem det er...

Det er et par Rudy Project Freon(tror jeg nok) med gule glas.

Skriv til mig hvis du har fundet dem eller ved hvem jeg skal kontakte.. eller har nummeret på Henrik som var kommet til skade.. ville godt lige ringe og hører hvordan det står til nemli,,
Mit nummer er: 28 86 2741 eller min mail michael(a)auchenberg.dk

Forresten. Godt samarbejde drenge.. tingene gik jo lige som det skulle.. skulder klap til ALLE mand..

Tak
Mvh
Michael Auchenberg
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Hej Michael

Det var mig som også hjalp. Jeg så desværre ikke dine briller da vi gik. Måske Niels Hemmingsen fra PMC eller Mogens Thrane har taget dem med.
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Dan wrote:Hej Michael

Det var mig som også hjalp. Jeg så desværre ikke dine briller da vi gik. Måske Niels Hemmingsen fra PMC eller Mogens Thrane har taget dem med.
Som nævnt andetsteds,desværre ikke mig,måske Mogens Thrane...eller de er røget med Henriks ting.

I gjorde et fint stykke arbejde !

/Niels Henningsen PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Michael Auchenberg
Ny på Hustleren

Hej Dan..

Har du så Mogens nummer eller kender du ham så du kan spørge?
Hvis der er én af jer som hører om hvordan Henrik har det så giv da lige lad, eller i hvertg fald sig at han må skrive i et forum efter han er kommet sig..

Tak for i kigger i hvert fald.. nu må vi se om jeg finder dem igen.
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Michael Auchenberg wrote:Hej Dan..

Hvis der er én af jer som hører om hvordan Henrik har det så giv da lige lad, eller i hvertg fald sig at han må skrive i et forum efter han er kommet sig..

jeg har sendt Mogens en mail (på arbejde) om at tjekke DMK forum ang dine briller.

mvh Niels Henningsen
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Michael Auchenberg
Ny på Hustleren

Mange tak :)
Niels PMC wrote:
Michael Auchenberg wrote:Hej Dan..

jeg har sendt Mogens en mail (på arbejde) om at tjekke DMK forum ang dine briller.

mvh Niels Henningsen
Stimorol
Ny på Hustleren

Post by Stimorol »

Michael Auchenberg wrote:Hej alle.

Ville hører hvem der ellers hjalp til ved uheldet idag ved hotcup i Tisvilde - Jeg smed mine briller i græsset og disse har jeg ikke fået med mig igen da vi smuttede...
Der var en fyr som tjekkede området for glemte sager, da jeg tog min MTB, men ved ikke hvem det er...

Det er et par Rudy Project Freon(tror jeg nok) med gule glas.

Skriv til mig hvis du har fundet dem eller ved hvem jeg skal kontakte.. eller har nummeret på Henrik som var kommet til skade.. ville godt lige ringe og hører hvordan det står til nemli,,
Mit nummer er: 28 86 2741 eller min mail michael(a)auchenberg.dk

Forresten. Godt samarbejde drenge.. tingene gik jo lige som det skulle.. skulder klap til ALLE mand..

Tak
Mvh
Michael Auchenberg
:?: Da vi havde fået Henrik lagt til rette i ambulancen kom der en skovgæst med et par briller med gule glas. Henrik mente selv at det var hans - men han var en smule omtåget. Prøv at kontakte Henrik, og hør om ikke det var dine briller vi fandt. Vi checkede ulykkes stedet da vi samlede ruten ind, og fandt ingen briller på stedet.
Anders Gamst
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

jeg synes Hustler klubben skal sponserer en ny hustler trøje til Dan for hans hurtige indsats.

Morten
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Haj Morten. Det talte vi allerede om mens vi ventede på præmieoverrækkelsen, men Hotcup har tilbudt at betale, så det har Dan vist taget i mod. Tak til Hot-boys ;)
Post Reply