Tænk vi er i Januar. og solen skinner fra en flot blå himmel 10gr. iført Knikers og en lang ærmet hustler trøje på var Oliver og Christina (Fru O) og jeg var en tur på Graffen's rute i Albertslund hvor vi havde Dust i foråret.
Jeg skulle teste hajen og fru O ville lige prøve det her mtb halløj som oliver og jeg taler så meget om. Oliver skulle lige vende sig til Gary F. og køre med spd , hvilken gav en del problemer for ham og meget sjov for mig og Fru O

Flere gange gik han i stå og kunne ikke komme ud af pedalen og lagde sig.. og i de 3 mudder søer der var på den rute vi kørte lagde han sig osse

"Så kan lære at holde cyklen igang" . Christina's gear tog lige en tur med rund i hjulet og så gik vi hjem med bøjet gear drop , og en temmelig muderet Oliver..Men fedt at have familien med på mtb.
Graffen's rute er god at køre på der ikke så meget mudder som på den blå og det Røde spor. Det er ikke så langt et spor men til intervaller er det et fedt sted at køre , jeg har brugt det er en del sidste år. Hvis der skulle komme en week end uden mtb løb

kunne vi lave en søndags tr tur på den rute.

Måske en børne mtb tur Hartvig.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O