Familie tur i det blå.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Familie tur i det blå.

Post by Per Olsson »

Tænk vi er i Januar. og solen skinner fra en flot blå himmel 10gr. iført Knikers og en lang ærmet hustler trøje på var Oliver og Christina (Fru O) og jeg var en tur på Graffen's rute i Albertslund hvor vi havde Dust i foråret.
Jeg skulle teste hajen og fru O ville lige prøve det her mtb halløj som oliver og jeg taler så meget om. Oliver skulle lige vende sig til Gary F. og køre med spd , hvilken gav en del problemer for ham og meget sjov for mig og Fru O :wink: Flere gange gik han i stå og kunne ikke komme ud af pedalen og lagde sig.. og i de 3 mudder søer der var på den rute vi kørte lagde han sig osse :wink: "Så kan lære at holde cyklen igang" . Christina's gear tog lige en tur med rund i hjulet og så gik vi hjem med bøjet gear drop , og en temmelig muderet Oliver..Men fedt at have familien med på mtb.

Graffen's rute er god at køre på der ikke så meget mudder som på den blå og det Røde spor. Det er ikke så langt et spor men til intervaller er det et fedt sted at køre , jeg har brugt det er en del sidste år. Hvis der skulle komme en week end uden mtb løb :roll: kunne vi lave en søndags tr tur på den rute. :wink: Måske en børne mtb tur Hartvig.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Det er en rigtig god ide, Per.

Så vil jeg tage Mikkel med, det er så første gang han skal ud og køre i terræn, men jeg syntes vi absolut skal lave sådan en tur :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lyder som en dejlig dag i smuk solskin. Håber cyklen var god?
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Så vidt jeg husker, så var den rute da ikke særlig familievenlig.

Men det lader også til, at du nyder når familien ligger og roder nede i mudderpølene. Din definition af familievenlig betyder måske, at ruten har stor underholdningsværdi for små-sadistiske familiefædre :-)

Men der er naturligvis nødt til at være nogen seriøse hm for at man kan få brændt krudtet af, når man kører på sådan en hidsig cykel. :D
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

BoS wrote:Så vidt jeg husker, så var den rute da ikke særlig familievenlig.

Men det lader også til, at du nyder når familien ligger og roder nede i mudderpølene. Din definition af familievenlig betyder måske, at ruten har stor underholdningsværdi for små-sadistiske familiefædre :-)

Men der er naturligvis nødt til at være nogen seriøse hm for at man kan få brændt krudtet af, når man kører på sådan en hidsig cykel. :D
Ja den er lidt bakket , men det kan vi mtb'er godt lide. men vi kan da tage en tur på flad vej for din skyld , det kræver jo goe bener at kører på bakker...
Spøg til side . Vi laver en hygge tur , for vore børn , der er lidt bakker og nogle skrappe ned kørsler men kan vi jo springe dem over , det er jo et cool område med naturskolen. for de mindre børn og hytter hvor vi kan spise lidt kage og drikke varm kakao .
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Lyder som en dejlig dag i smuk solskin. Håber cyklen var god?
Den er verdens klasse , køre bare så fedt. Det sram gear virker så godt , sku noget andet end mit xt. den holder sig under 10kg tæt på 5 kg mindre end min Gery Fisher , den har en racers egenskaber ,god afvikling til baghjulet og stivstellet så fed op ad og ligeså ned trods stiv forgafel. Glæder mig vildt til søndag så skal den ha max gas..
Image
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Per - glæder mig til at se den...

Ja, Patrick og jeg vil gerne med en dag med andre unger... bare smid det op her
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Og så lige et lille "P Olsson" mærke over hajen - så bliver det ikke frækkere 8)
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Den er for sej Per, tillykke med debuten i Albertslund...og ja, den er monster fed at cykel på....og det kørte rigtig godt for mig til Dworak i søndags, der er stor forskel i forhold til Cuben...ja, indtil jeg ødelagde det hele...med en pind i bagskifteren... :cry:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply