SRAM 24t 2007 NY POST

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

SRAM 24t 2007 NY POST

Post by Dan »

Vi har følgende tilmeldte til hold:

Hold
Schønberg
J-Lo
Peter Christensen
Stephan Bak

Morten Hartvigsen
Rene Christensen
Casper Ortvald
Carsten Jensen

Jais
Morten Rust
Dalle
Klaus Straarup

Reserve hold:
Charlotte
Søren K

Søren Hesselbjerg
Stine Sophie

Solo
Per Olsson
Hanne P
Kirchoff
Palle PS Madsen
Casper Fabricious
Diana


Holdene er sat op fuldstændigt tilfældigt, den endelige sammensætning finder vi ud til sommer. Indtil videre er det kun hustlere som kommer på hold. Andre interesserede er på reservelisten.

HUSK: Når holdet først er meldt til den 3. januar hæfter man økonomisk, så hvis man er i tvivl om man kan deltage osv så meld ud før 3. januar. Sidste år var vi uheldige med afbud op til løbet. Selvfølgelig kan man blive skadet eller på anden måde forhindret men vi vil gerne undgå den samme situation. J-Lo brugte rigtigt mange timer på at finde afløsere sidste år.

Se mere info på www.nordic24.dk. Prisen pr deltager er 600 kr.
Last edited by Dan on 07 Jan 2007, 22:18, edited 11 times in total.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2788
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Min deltagelse er temmelig usikker, idet jeg muligvis skal til bryllup...
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Aarghhhh, pis.
Kom til at gå ind på Nordic24 siden, og blev fristet til at prøve soloen. Det er jo samme pris og man bestemmer mere selv, hvor meget man vil køre. Og ja, jeg ved at jeg kommer til at fortryde det............. :roll:
Anyway, sæt mig bare på soloen.
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

øhh hvorfor er det lige vi igen skal have to site med 24 timers løbet.
kan vi så ikke have et låst opslag med navne hvor en person opdatere løbende. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Per Olsson wrote:øhh hvorfor er det lige vi igen skal have to site med 24 timers løbet.
kan vi så ikke have et låst opslag med navne hvor en person opdatere løbende. :wink:
øhhh...jeg forstår ikke helt, er det ikke det vi har??
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Dan wrote:
Per Olsson wrote:øhh hvorfor er det lige vi igen skal have to site med 24 timers løbet.
kan vi så ikke have et låst opslag med navne hvor en person opdatere løbende. :wink:
øhhh...jeg forstår ikke helt, er det ikke det vi har??
jeg mener vi burde lade første køre og så låse eks dette da de hurtigt bliver spammet , det er ingen kritik bare et forslag. der er lang tid til nordic24 og vore sites har det med at blive lange på kort tid og hvis man bare er interesseret i at se deltager liste og info .
Per :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Per, det gør vi til næste år...og du har ret, vores tråde har det med at blive spammet :wink:
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Re: SRAM 24t 2007 NY POST

Post by Carsten Graff »

Dan wrote:Reserve hold:Carsten Graff
Jeg kører ikke i 2007. Skal til møde i München i den weekend. :cry:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så er der nyt, alle skal til at tage stilling!
Rift om pladserne til Nordic24 2007

Hvis du vil være helt sikker på at få en plads i Danmarks fedeste og største MTB event i 2007, skal du sidde klar ved tasterne onsdag den 3. januar 2007 kl. 12:00. Så er du ikke alene sikker på en uforglemmelig oplevelse i juni 2007 - du får også oplevelsen til den billigste pris.

Nedtællingen er i gang. Der er i skrivende stund under 11 døgn til, at tilmeldingen til Nordic24 2007 starter. I den forbindelse har jeg en god og en dårlig nyhed.

Den dårlige først. Der er kun 500 pladser til Nordic24 2007 og der bliver temmelig sikkert udsolgt.

Den gode nyhed er, at du hermed er inviteret med helt frem i bussen. Du ved nu, at tilmeldingen starter den 3. januar 2007 kl. 12:00. Og du ved, at du får den billigste pris mellem den 3. kl. 12:00 og den 7. januar kl. 23:59. Og endelig ved du, at der er stor risiko for, at du ikke kan få plads, hvis du lader dig falde tilbage i bussen. Du er selvfølgelig velkommen til at sende denne mail videre til dit MTB netværk.

Nordic24 2007 bliver endnu bedre end de foregående år:

* Bedre resultatformidling: du får din omgangstid på en stor skærm, der hænger over afkørslen fra ruten. Alle tider og stillinger bliver opdateret fra sekund til sekund. Du vil hele døgnet nemt kunne studere dine og andres tider nøje på vores computere og skærme.
* Bedre fotoservice: Der vil blive lagt massevis af billeder fra stævneplads og ruten på www.nordic24.dk under og umiddelbart efter løbet.
* Bedre forvarsling: Over indkørslen til ruten kan du på en stor skærm se, hvilke ryttere der er på vej ind mod skiftezonen.
* Flere lodtrækningspræmier.
* Pengepræmier til vinderne.

Og som altid vil der være følgende services med i prisen:

* Gratis massage
* Sponsorgaver, herunder deltager T-shirt
* Fed rute og fed stemning
* God energirig og nærende mad fra eget køkken
* Gratis energidrik, frugt, te og kaffe under hele løbet
* Elektronisk tidtagning
* Speak, musik og interviews

Prisen for alt dette er:

Klasse


Pris 3.-7. Jan


Pris: 8. jan. - 28. feb.


Pris: 1. marts til 11. juni

Solo


600


700


800

4-hold


2.400


2.800


3.200

8-hold


4.000


4.800


5.600

Til sidst to bemærkninger:

* du kan sagtens tilmelde et 4- eller 8-personers hold uden at have alle navne på plads. Bare skriv TBA eller et foreløbigt navn. Du kan altid gå ind at rette i oplysningerne lige så mage gange du vil med det password, som du får tilsendt ved tilmeldingen.
* alle kan være med. Det kræver naturligvis vildt meget at være med i soloklassen. Hvis du er hyggerytter og deltager på et 8-mands hold, skal du kan ud at trille i tre timer fordelt på et døgn. Resten af tiden kan du hygge med dine MTB venner.

Glædelig jul og godt nytår!



De bedste hilsener

Rico Busk

Stævneleder Nordic24
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Hvis det holder, hvilket det ikke gjorde sidste år, så skal jeg ha´ en til og tilmelde mig, da jeg er så heldig og skal til noget nytårsparole :(

Er der en, som vil sørge for, at jeg bliver tilmeldt?
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

med mindre det kræver en IQ over 160 så kan jeg da godt... :P
Skal selv tilmedle mig den dag, eller hvordan gør vi det ?
en "hold-leder" der tilmelder et hold, eller kan den enkelt på et hold tilmelde sig alene ?
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Mon ikke det er en ide at lade Dan gøre det ?? - det er ham der i forvejen har samlet trådende i dette. I såfald, vil jeg gerne hjælpe til - sidder selv klar på tasterne den dag ;)

Dan hva sir du ??
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jeg siger: Vi/mig sørger for at tilmelde hold den 3. januar. Jeg tvivler meget stærkt på at der bliver udsolgt den første dag men better safe than sorry

Soloryttere sørger selv for deres egen tilmelding

Hvis der er nogen som er forhindret i at tilmelde sig selv, hjælper jeg da gerne til.

Og nu til julens virkelige dårlige nyhed: Jeg kan ikke selv køre. En af mine bedste venner skal giftes næste år og brylluppet er selvfølgelig 16. juni...ufatteligt ringe valg af dato. :cry: ](*,) Fååååååååååååååååk
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Dan wrote:Hvis der er nogen som er forhindret i at tilmelde sig selv, hjælper jeg da gerne til.
Jeg har et problem, så hvis du i samme moment vil tilmelde mig, så er du en skatter :lol: Vil du ha´ pengene før, så skal jeg lige bruge dit kontonummer. Har du for øvrigt overført 1. rate til Harzen?

Det er da tarveligt og ligge brylluppet der uden og spørge sin kammerat!!! Herre ærgeligt.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Da min kone og jeg blev gift, var der en af gæsterne der samtidigt kørte 24T!

Han kom i kirke, to direkte til 24T kørte 3 timer, skiftede til smoking på pladsen, tog til bryllup og fest. Kom tilbage til 24T sjiftede fra smoking til cykeltøj og tog en nattur, sov cyklede etc.

Så bryllup er ikke en undskyldning!
Post Reply