SRAM 24t 2007 NY POST
SRAM 24t 2007 NY POST
Vi har følgende tilmeldte til hold:
Hold
Schønberg
J-Lo
Peter Christensen
Stephan Bak
Morten Hartvigsen
Rene Christensen
Casper Ortvald
Carsten Jensen
Jais
Morten Rust
Dalle
Klaus Straarup
Reserve hold:
Charlotte
Søren K
Søren Hesselbjerg
Stine Sophie
Solo
Per Olsson
Hanne P
Kirchoff
Palle PS Madsen
Casper Fabricious
Diana
Holdene er sat op fuldstændigt tilfældigt, den endelige sammensætning finder vi ud til sommer. Indtil videre er det kun hustlere som kommer på hold. Andre interesserede er på reservelisten.
HUSK: Når holdet først er meldt til den 3. januar hæfter man økonomisk, så hvis man er i tvivl om man kan deltage osv så meld ud før 3. januar. Sidste år var vi uheldige med afbud op til løbet. Selvfølgelig kan man blive skadet eller på anden måde forhindret men vi vil gerne undgå den samme situation. J-Lo brugte rigtigt mange timer på at finde afløsere sidste år.
Se mere info på www.nordic24.dk. Prisen pr deltager er 600 kr.
Hold
Schønberg
J-Lo
Peter Christensen
Stephan Bak
Morten Hartvigsen
Rene Christensen
Casper Ortvald
Carsten Jensen
Jais
Morten Rust
Dalle
Klaus Straarup
Reserve hold:
Charlotte
Søren K
Søren Hesselbjerg
Stine Sophie
Solo
Per Olsson
Hanne P
Kirchoff
Palle PS Madsen
Casper Fabricious
Diana
Holdene er sat op fuldstændigt tilfældigt, den endelige sammensætning finder vi ud til sommer. Indtil videre er det kun hustlere som kommer på hold. Andre interesserede er på reservelisten.
HUSK: Når holdet først er meldt til den 3. januar hæfter man økonomisk, så hvis man er i tvivl om man kan deltage osv så meld ud før 3. januar. Sidste år var vi uheldige med afbud op til løbet. Selvfølgelig kan man blive skadet eller på anden måde forhindret men vi vil gerne undgå den samme situation. J-Lo brugte rigtigt mange timer på at finde afløsere sidste år.
Se mere info på www.nordic24.dk. Prisen pr deltager er 600 kr.
Last edited by Dan on 07 Jan 2007, 22:18, edited 11 times in total.
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Aarghhhh, pis.
Kom til at gå ind på Nordic24 siden, og blev fristet til at prøve soloen. Det er jo samme pris og man bestemmer mere selv, hvor meget man vil køre. Og ja, jeg ved at jeg kommer til at fortryde det.............
Anyway, sæt mig bare på soloen.
Kom til at gå ind på Nordic24 siden, og blev fristet til at prøve soloen. Det er jo samme pris og man bestemmer mere selv, hvor meget man vil køre. Og ja, jeg ved at jeg kommer til at fortryde det.............

Anyway, sæt mig bare på soloen.
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
jeg mener vi burde lade første køre og så låse eks dette da de hurtigt bliver spammet , det er ingen kritik bare et forslag. der er lang tid til nordic24 og vore sites har det med at blive lange på kort tid og hvis man bare er interesseret i at se deltager liste og info .Dan wrote:øhhh...jeg forstår ikke helt, er det ikke det vi har??Per Olsson wrote:øhh hvorfor er det lige vi igen skal have to site med 24 timers løbet.
kan vi så ikke have et låst opslag med navne hvor en person opdatere løbende.
Per

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Re: SRAM 24t 2007 NY POST
Jeg kører ikke i 2007. Skal til møde i München i den weekend.Dan wrote:Reserve hold:Carsten Graff

-
- 3000+ posts = spammer
Så er der nyt, alle skal til at tage stilling!
Rift om pladserne til Nordic24 2007
Hvis du vil være helt sikker på at få en plads i Danmarks fedeste og største MTB event i 2007, skal du sidde klar ved tasterne onsdag den 3. januar 2007 kl. 12:00. Så er du ikke alene sikker på en uforglemmelig oplevelse i juni 2007 - du får også oplevelsen til den billigste pris.
Nedtællingen er i gang. Der er i skrivende stund under 11 døgn til, at tilmeldingen til Nordic24 2007 starter. I den forbindelse har jeg en god og en dårlig nyhed.
Den dårlige først. Der er kun 500 pladser til Nordic24 2007 og der bliver temmelig sikkert udsolgt.
Den gode nyhed er, at du hermed er inviteret med helt frem i bussen. Du ved nu, at tilmeldingen starter den 3. januar 2007 kl. 12:00. Og du ved, at du får den billigste pris mellem den 3. kl. 12:00 og den 7. januar kl. 23:59. Og endelig ved du, at der er stor risiko for, at du ikke kan få plads, hvis du lader dig falde tilbage i bussen. Du er selvfølgelig velkommen til at sende denne mail videre til dit MTB netværk.
Nordic24 2007 bliver endnu bedre end de foregående år:
* Bedre resultatformidling: du får din omgangstid på en stor skærm, der hænger over afkørslen fra ruten. Alle tider og stillinger bliver opdateret fra sekund til sekund. Du vil hele døgnet nemt kunne studere dine og andres tider nøje på vores computere og skærme.
* Bedre fotoservice: Der vil blive lagt massevis af billeder fra stævneplads og ruten på www.nordic24.dk under og umiddelbart efter løbet.
* Bedre forvarsling: Over indkørslen til ruten kan du på en stor skærm se, hvilke ryttere der er på vej ind mod skiftezonen.
* Flere lodtrækningspræmier.
* Pengepræmier til vinderne.
Og som altid vil der være følgende services med i prisen:
* Gratis massage
* Sponsorgaver, herunder deltager T-shirt
* Fed rute og fed stemning
* God energirig og nærende mad fra eget køkken
* Gratis energidrik, frugt, te og kaffe under hele løbet
* Elektronisk tidtagning
* Speak, musik og interviews
Prisen for alt dette er:
Klasse
Pris 3.-7. Jan
Pris: 8. jan. - 28. feb.
Pris: 1. marts til 11. juni
Solo
600
700
800
4-hold
2.400
2.800
3.200
8-hold
4.000
4.800
5.600
Til sidst to bemærkninger:
* du kan sagtens tilmelde et 4- eller 8-personers hold uden at have alle navne på plads. Bare skriv TBA eller et foreløbigt navn. Du kan altid gå ind at rette i oplysningerne lige så mage gange du vil med det password, som du får tilsendt ved tilmeldingen.
* alle kan være med. Det kræver naturligvis vildt meget at være med i soloklassen. Hvis du er hyggerytter og deltager på et 8-mands hold, skal du kan ud at trille i tre timer fordelt på et døgn. Resten af tiden kan du hygge med dine MTB venner.
Glædelig jul og godt nytår!
De bedste hilsener
Rico Busk
Stævneleder Nordic24
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Mon ikke det er en ide at lade Dan gøre det ?? - det er ham der i forvejen har samlet trådende i dette. I såfald, vil jeg gerne hjælpe til - sidder selv klar på tasterne den dag 
Dan hva sir du ??

Dan hva sir du ??
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jeg siger: Vi/mig sørger for at tilmelde hold den 3. januar. Jeg tvivler meget stærkt på at der bliver udsolgt den første dag men better safe than sorry
Soloryttere sørger selv for deres egen tilmelding
Hvis der er nogen som er forhindret i at tilmelde sig selv, hjælper jeg da gerne til.
Og nu til julens virkelige dårlige nyhed: Jeg kan ikke selv køre. En af mine bedste venner skal giftes næste år og brylluppet er selvfølgelig 16. juni...ufatteligt ringe valg af dato.
Fååååååååååååååååk
Soloryttere sørger selv for deres egen tilmelding
Hvis der er nogen som er forhindret i at tilmelde sig selv, hjælper jeg da gerne til.
Og nu til julens virkelige dårlige nyhed: Jeg kan ikke selv køre. En af mine bedste venner skal giftes næste år og brylluppet er selvfølgelig 16. juni...ufatteligt ringe valg af dato.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jeg har et problem, så hvis du i samme moment vil tilmelde mig, så er du en skatterDan wrote:Hvis der er nogen som er forhindret i at tilmelde sig selv, hjælper jeg da gerne til.

Det er da tarveligt og ligge brylluppet der uden og spørge sin kammerat!!! Herre ærgeligt.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Da min kone og jeg blev gift, var der en af gæsterne der samtidigt kørte 24T!
Han kom i kirke, to direkte til 24T kørte 3 timer, skiftede til smoking på pladsen, tog til bryllup og fest. Kom tilbage til 24T sjiftede fra smoking til cykeltøj og tog en nattur, sov cyklede etc.
Så bryllup er ikke en undskyldning!
Han kom i kirke, to direkte til 24T kørte 3 timer, skiftede til smoking på pladsen, tog til bryllup og fest. Kom tilbage til 24T sjiftede fra smoking til cykeltøj og tog en nattur, sov cyklede etc.
Så bryllup er ikke en undskyldning!