Begynder cykel

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4126
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Casper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg
ja ...men du har den og godkendt nøglebevis :D
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Casper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg
Ja for søren da, den vejer jo nærmest det dobbelte af min cykel! :lol: - Den bruges også kun derhjemme, jeg har den ikke med på turen!
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4126
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Charlotte vM wrote:
Casper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg
Ja for søren da, den vejer jo nærmest det dobbelte af min cykel! :lol: - Den bruges også kun derhjemme, jeg har den ikke med på turen!
lige præcis !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Brian S
Ny på Hustleren
Posts: 8
Joined: 07 Apr 2009, 17:51

Post by Brian S »

der kan købes nogle fine mc lås som kun skal sidde på bremseskiven!..(disklock) jeg begynder at tro hvis det kun er fordi du skal have garanti er de gode nok,men at tyven bare kan skifte hjulet for at kunde køre på din bike!..men de er godkendt af forsikrings selskaberne,og de er ganske små og vejer ikke så meget! :P

personligt har jeg alle cykler i lejligheden når de ikke bliver kørt på!..det eneste sted du som regel får lov til at have din cykel i fred i disse tider!
der findes nogle smarte cykel anordninger så du kan hænge din cykel op væggen som malerier,så fylder de da ikke det helt vilde hvis du har lidt plads! ;)
3000 Helsingør
bmbpdk
Ny på Hustleren
Posts: 21
Joined: 22 Jan 2009, 00:11
Location: Struer
Contact:

Post by bmbpdk »

Tak for de mange gode råd

jeg har også min cykel i lejligheden (cyklen erstattede en gammel kommode der var rigtig god til at samle støv og tomme flasker :lol: )
købte en forsikrings godkendt basta click lås med hos cykelhandleren som jeg kan bruge når jeg er nede i byen osv.
"Learning By Fucking Up"
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3170
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

bmbpdk wrote:(cyklen erstattede en gammel kommode der var rigtig god til at samle støv og tomme flasker :lol: )
Synes nu også mine cykler samler støv og tomme flasker :lol:
/Niels
Post Reply