Begynder cykel
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
ja ...men du har den og godkendt nøglebevisCasper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg

mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Ja for søren da, den vejer jo nærmest det dobbelte af min cykel!Casper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
lige præcis !Charlotte vM wrote:Ja for søren da, den vejer jo nærmest det dobbelte af min cykel!Casper Ortvald wrote:tjaaa der er nu flere der er godkendt på trods af at de ikke er fastmonteret, men det er alle i samme stil : skooterlås. på 18kg- Den bruges også kun derhjemme, jeg har den ikke med på turen!
mvh Niels Henningsen
der kan købes nogle fine mc lås som kun skal sidde på bremseskiven!..(disklock) jeg begynder at tro hvis det kun er fordi du skal have garanti er de gode nok,men at tyven bare kan skifte hjulet for at kunde køre på din bike!..men de er godkendt af forsikrings selskaberne,og de er ganske små og vejer ikke så meget! 
personligt har jeg alle cykler i lejligheden når de ikke bliver kørt på!..det eneste sted du som regel får lov til at have din cykel i fred i disse tider!
der findes nogle smarte cykel anordninger så du kan hænge din cykel op væggen som malerier,så fylder de da ikke det helt vilde hvis du har lidt plads!

personligt har jeg alle cykler i lejligheden når de ikke bliver kørt på!..det eneste sted du som regel får lov til at have din cykel i fred i disse tider!
der findes nogle smarte cykel anordninger så du kan hænge din cykel op væggen som malerier,så fylder de da ikke det helt vilde hvis du har lidt plads!

3000 Helsingør