Størrelser - Nyt Hustlertøj - Kom og prøv!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Christian
Yndlingsfarve: Grøn

Re: J-LO for President!

Post by Christian »

J-LO wrote:Tak C, har tænkt på det Chr, men vi venter alligevel til det hele er endeligt, så jeg regner ikke med at skrive noget i et privat forum lige pt. alligevel. Måske senere :)
Det var nu også mest ment som en mulighed for fremover at kunne diskutere ting som ikke kommer andre end Hustlere ved.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ja, fin ide, og rigtig nok kan Maxim aftalen jo så parkeres dér.
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

x :roll:
Last edited by Johnni JJ on 22 Feb 2006, 21:16, edited 5 times in total.
René
Ny på Hustleren

Post by René »

:?:
Last edited by René on 23 Feb 2006, 16:26, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg fatter ikke en lyd af hvad der sker, jeg fatter heller ikke en meter af hvad der menes med et hustlerne var / burde være en uformel klub?? Det kan vel næsten ikke være mere uformeldt end det er nu?

1. Ingen tvinges til at betale kontingent
2. Alle kan køre med.
3. Man behøver ikke træne.
4. Man behøver ikke kører løb.

Det eneste man skal give tilbage til klubben, er lidt hjælp 2 gange om året, når vi arrangere løb, samt deltage i debatten er på vores forum, da vi er en "ønline' klub, og vi derfor ikke underretter alle om hvad der sker, via mail - man er nødt til selv at følge med her på www.teamhustler.dk, for det er her vi kommunikere - sådan har det været siden 2003, og sådan er det stadig.

Alle er frie til at rykke på noget det føler for, ture, sponsorater, Internet og hvad ved jeg, det er jo bare at gøre noget, og få fingeren ud, men på den anden side er der INGEN som kræver at du gør noget, ud over at hjælpe med til løb osv - det er vel uforpligtende?

Jeg forstår heller ikke at nogen siger vi durde være en "rigtig" klub, mens de senere siger at det ikke mere er uforpligtende? Hvad er det som menes her?

Sponsor og tøj snakken er jo helt hend i vejret! Igen, der blev nedsat en gruppe, alle blev tilbudt at være med - hvilket er et vigtigt punkt!!! - Gruppen blev bedt om at rykke hurtigt, da nogle mendlemmer var ved at skifte klub, fordi de ikke kunne købe tøj... Nu da gruppen endelig (Efter 4-5 måneders arbejde) er ved at være klar med noget, stilles der spørgsmål omkring aftalen, er der overhoved noget at jer som føler jeg stødt, der kan gengive aftalen og dens punkter? Det er jo nødvendigt for at kunne tage stilling? Det eneste jeg hører er småsnak i krogene om priser, priser som ikke er højere end tilsvarende klubbers priser, for det har vi undersøgt - er der nogen som vil uddybe hvad problemer er her?

Det lyder som om nogle er bange for, at andre sidder og propper penge i lommerne, eller at der sidder nogen og score kassen? Er der virkeligt rigtige? Er dette mon en guldgruppe, hvor denne topstyrede klub sidder og skummer fløden? Er det sådan det skal forstås?

Hvilke priser havde I regnet med mht. til tøjet? Gratis, 100kr for en trøje? Har I Undersøgt hvad andre i andre klubber betaler? Hvad er det I brænder inden med? Hvores aftale er bedre end mange andre klubbers, der er bare ikke skrevet under på noget endnu - så slå koldt vand i blodet.

Vi har hele tiden sagt, at alle bliver informeret så snart vi har aftalen i hus, samtidigt får i designet på det nye tøj at se, vi kan ikke vise noget før?

Farverne... Farverne bliver der også mumelt over i krogene, det er sandeligt let at gøre alle glade her? Gruppen (Som alle kunne være med i) har bestemt at vi ikke vil ligne de andre, derfor har vi skiftet - er der nogen af jer som har valgt hustlerne, forde vi var røde/hvide/sorte? Hvis ja, så bliver I skuffede, hvis nej, så stol på at de nye trøjer bliver flotte. Skulle vi have 2-3 designs med tilhørende valg af farver? Det kunne vi vel godt, men hvem skal betale for disse professionelle designs? Hvor længe skal vi bruge på dette - der er jo nogen som er på vej væk, så de kan få en klubtrøje... Er det farverne der er det vigtigste? Your choice....

Sponsorerne... ALLE har haft muligheden for at hjælpe, spørgsmålet blev bragt op her på boardet "Kender I nogen, har I nogle ideer" - der kom intet svar! Sponsorgruppen gik derfor videre, og kom frem til de 2 sponsorer som vi nu er gået videre med - Skal vi nu være "reklamesøjler"? Ja, det skal vi, hvordan er det ellers det fungere med sponsorer? Har alle haft mulighed for at give en hånd med, i forhold til hvilke sponsorer vi endte op med? JA...

Skal vi stemme om alt der vedrør klubben? Ikke hvis der er nedsat et udvalg som har påtaget sig opgaven, specielt ikke hvis vi har travlt, og det kun kan gå for langsomt - tøjet skulle jo ha' været færdigt i går...

Hvis du var i en gruppe som havde den sure opgave, at sætte vores 4-5 hold til 24t (nogen skal jo gøre det), ville du så synes det var fedt at der var mumlen og sure miner, efter du præsenterede arbejdet for andre? Selvfølgelig skal alle høres om de vil på et hurtigt hold, eller et hyggehold osv. osv. men når alle har haft muligheden for at deltage, eller givet udtryk for deres ønsker, er der vel ikke fair ikke bare at godtage resultatet?

Hvis et udvalg invitere til en uge i Hartzen med klubben, er der vel ingen som begynder at snakke tur til bornholm?

Er det fair at stille spørgsmålstegn med sponsor/tøj udvalgets arbejde? Igen, alle kunne være med, alle kunne komme med ideer til hvilke sponsorer vi skulle ha' på tøjet - intet skete!

Sponsorgruppen gjorde arbejdet så godt de kunne, og efter bedste evne - aftalen blev bedre end de fleste andre klubbers.... Hvad er problemet? Er der nogen som kender de andre klubbers aftaler, og som kan se vores aftale er dårlig? Er der nogen som ved hvordan man får ultra billigt tøj i topkvalitet? Så skulle du nok ha' meldt dig til udvalget?

Hvis du starter til fodbold, SKAL du vel også købe uniformen? Denne regel har vi ikke engang.... Uformeldt?

Mon sponsortøj til det nogle kalder "fuld pris" er det eneste aftalen omhandler? Hvis man har været til bare et løb, eller 1 klubtræning inden for de sidste 2-3 måneder, og har haft øjne og øre åbne, ved man at der er fordele for klubbens medlemmer, som overstiger priserne på tøjet - men det er der jo ingen som hendviser til her?

"Jamen I fortæller jo ikke noget", vi fortæller nok for meget, for der bliver da draget nogle helt uholdbare konklusioner! Er der helt hend i vejret, at vi ikke smider det hele på bordet, før vi er 110% klar?

Hvis ikke de enkelte udvalgs arbejde accepteres, hvem gider så gøre noget overhovedet? Jeg gider ikke, det er sikkert.

Hvad havde I forestillet jer, hvad var forventningerne I havde til tøjet / sponsoratet? Gratis tøj? Gratis energiprodukter, 25% på cykler og dele? Hvad? Vi er ikke CSC, vi er 30 mand som triller rundt til motionsløb, aftaler må laves med dette som udgangspunkt...

Endnu en gang, der er stadig ingen som kender alle detaljer, men brok over priser og farver er alligevel komme til overfladen...

Alle er velkomne til at gøre noget for klubben, for klubben passer jo ikke sig selv, ligemeget hvor uforpligtende det er at være 'medlem' - alle er velkomne til at forlade Hustlerne, det er bare at slette sin profil, det tager 10 sekunder - men inden du gør det, så tænk lige over om du giver mere end du får?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Rene: Jeg mailer Maxim aftalen til alle.

Nej - det gør jeg ikke, Maxim aftalen er nu placeret i privat forummet :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Skulle vi sætte en "generalforsamlig" op, eller? Lad os nu komme videre i en eller anden brugbar retning, dette mumlen i krogene er ikke optimalt. Det kan vel ikke undgås at der er uenighed osv, det er jo meget nyt at vi er 30+ medlemmer, hjælp nu md til at lave nogle retningsliner....

Anyone?
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Eneste kommetar fra min side må være, at sådan noget ligepræcis var det jeg løb skrigende væk fra på landevejen ! Vrøvl, bøvl osv...! Lad os hellere bruge tid på at hygge os med en bajs og lidt cykelløb - alt det seriøse kan vi lade andre klubber om ! Bare min mening...ses i aften hvis jeg når det :D
Christian

Post by Christian »

J-LO wrote:Skulle vi sætte en "generalforsamlig" op, eller?
Jeg må sgu erkende at jeg har det lidt ligesom Bask. Måske vi skulle lave en poll i det lukkede forum så vi kan få en indikation af hvad folk synes.
Hustler profil
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Bask wrote:Eneste kommetar fra min side må være, at sådan noget ligepræcis var det jeg løb skrigende væk fra på landevejen ! Vrøvl, bøvl osv...! Lad os hellere bruge tid på at hygge os med en bajs og lidt cykelløb - alt det seriøse kan vi lade andre klubber om ! Bare min mening...ses i aften hvis jeg når det :D
Jeg er enig med Bask. Foreningsdanmark har nok generalforsamlinger allerede!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Tak for en hyggelig aften til; Christian, Stephan, Henrik og Ask - fint med en lille snak med kaffe og øl :)

Nu har alle prøvet tøj, minus Grønbech og dalle, som ikke har meldt tilbage men vi kører bar på - håber på designet i min mailbox snart, jeg realoder hver time...
Christian

Post by Christian »

J-LO wrote:Tak for en hyggelig aften til; Christian, Stephan, Henrik og Ask - fint med en lille snak med kaffe og øl :)
Ja selv tak da :)
Hustler profil
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jan Lohmann wrote:
Bask wrote:Eneste kommetar fra min side må være, at sådan noget ligepræcis var det jeg løb skrigende væk fra på landevejen ! Vrøvl, bøvl osv...! Lad os hellere bruge tid på at hygge os med en bajs og lidt cykelløb - alt det seriøse kan vi lade andre klubber om ! Bare min mening...ses i aften hvis jeg når det :D
Jeg er enig med Bask. Foreningsdanmark har nok generalforsamlinger allerede!
Osse Enig :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Selv tak, ja det var rigtig hyggeligt at se nogle af hustlerne til lidt rå hygge :D
Andreas
Punkteret

Post by Andreas »

Jeg har lagt en kommentar i privatforummet, som jeg lige blev opmærksom på!

For mit vedkommende anser jeg nærmest debatten om Hustlertøjet for afsluttet, og jeg ser frem til det nye tøj (Hulk Hustlers :wink: ).
Post Reply