Jeg er lige pt. i tvivl om jeg skal køre Dustcup afd. 3 på lørdag, eller køre "hygge" racer samme weekend Læs mere om afd. 3 her: http://www.pmc-mtb.dk/ - Hvad siger i andre, skal vi lufte MTB'en i denne weekend eller?
Ved godt at jeg allerede har snakket racer med nogle stykker, men løbet i Geels trækker faktisk lidt, da jeg ikke har kørt MTB i flere uger... Vi behøver vel heller ikke at køre det samme
Skal lige siges, at jeg ikke orker de små korte mtb ruter på <5 km, jeg synes jeg bruger alt for meget tid og energi på, hele tiden at holde øje med folk som kommer forfra eller bagfra, så hvis ruten igen er smal og har for mange folk på for få kilometer, så kører jeg på raceren.
Jeg har fuld forståelse for hvis folk gerne vil ud og lufte MTB'erne, men det bliver uden mig - jeg er klart mere tændt på at køre noget landevej i weekenden.
Nok et af de fedeste MTB løb længe! Mere om det senere når jeg tager mig sammen (nok i morgen)
Her er lidt kurve-info, jeg glemte desværre at starte uret, så de færste 5-6km er ikke med
Det blev alligevel til en 2 stjernet rute, til forskel fra de tidligere resulteter fra ture på raceren, det må have noget at gøre med højdemeterne, da vi i dag har kørt næsten 2 gange så mange som på en 80km tur på raceren!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 18 Apr 2004, 19:42, edited 2 times in total.