Intervaller, Mandag d. 18/4 kl. 18:00
Intervaller, Mandag d. 18/4 kl. 18:00
Flyttet til kl. 18:00!
Vi mødes på P-pladsen i sydøstlig ende af Fægyden, Værløse.
Program:
Opvarmning, tril på noget af de ruter der vil blive brugt til intervallerne.
4 x styrke intervaller
5 x hurtige ture op ad kælkebakken.
3 x pyramideintervaller à 5-7 minutter.
Teknikøvelse: liniekørsel.
3 x race pace intervaller à 12-14 minutter. Vi lægger dem på et lidt mere kuperet loop denne gang, hvis der ikke er vådt/glat.
... eventuelt med lidt modifikationer.
Vi mødes på P-pladsen i sydøstlig ende af Fægyden, Værløse.
Program:
Opvarmning, tril på noget af de ruter der vil blive brugt til intervallerne.
4 x styrke intervaller
5 x hurtige ture op ad kælkebakken.
3 x pyramideintervaller à 5-7 minutter.
Teknikøvelse: liniekørsel.
3 x race pace intervaller à 12-14 minutter. Vi lægger dem på et lidt mere kuperet loop denne gang, hvis der ikke er vådt/glat.
... eventuelt med lidt modifikationer.
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
-
- Ny på Hustleren
som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vej
kører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.

Vi forsøger at lægge træningen så alle kan være med, uanset niveau. Vi kører på forholdsvis korte sløjfer, så man bliver ikke tabt hvis man sakker lidt agterud. Det er også muligt at skære ned på længden eller antal gentagelser hvis det bliver for meget. Så mød bare op!Thomas Albeck wrote:som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vejkører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
-
- Ny på Hustleren
Genialt.Gunnar G wrote:Vi forsøger at lægge træningen så alle kan være med, uanset niveau. Vi kører på forholdsvis korte sløjfer, så man bliver ikke tabt hvis man sakker lidt agterud. Det er også muligt at skære ned på længden eller antal gentagelser hvis det bliver for meget. Så mød bare op!Thomas Albeck wrote:som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vejkører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
Så er jeg klar

Jeg bor på nørrebro på asminderødgade. Er der nogen der kan vise vej til mødestedet på mandag:)
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Thomas Albeck wrote:Genialt.Gunnar G wrote:Vi forsøger at lægge træningen så alle kan være med, uanset niveau. Vi kører på forholdsvis korte sløjfer, så man bliver ikke tabt hvis man sakker lidt agterud. Det er også muligt at skære ned på længden eller antal gentagelser hvis det bliver for meget. Så mød bare op!Thomas Albeck wrote:som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vejkører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
Så er jeg klar![]()
Jeg bor på nørrebro på asminderødgade. Er der nogen der kan vise vej til mødestedet på mandag:)
Det er her:
http://map.krak.dk/m/aaN9h

-
- Ny på Hustleren
Næste HotCup afdeling (27. april) foregår i nærheden af hvor vi normalt træner intervaller. Jeg vil derfor benytte chancen og lægge intervallerne på stykker fra HotCup ruten, da mange af os deltager i Cuppen.
Efter vi mødes på P-pladsen triller vi derfor over til området vist herunder, hvis nogen skulle blive forsinket.

Efter vi mødes på P-pladsen triller vi derfor over til området vist herunder, hvis nogen skulle blive forsinket.

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer