Intervaller, Mandag d. 18/4 kl. 18:00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Gunnar G
Set uden lys

Intervaller, Mandag d. 18/4 kl. 18:00

Post by Gunnar G »

Flyttet til kl. 18:00!
Vi mødes på P-pladsen i sydøstlig ende af Fægyden, Værløse.

Program:

Opvarmning, tril på noget af de ruter der vil blive brugt til intervallerne.
4 x styrke intervaller
5 x hurtige ture op ad kælkebakken.
3 x pyramideintervaller à 5-7 minutter.
Teknikøvelse: liniekørsel.
3 x race pace intervaller à 12-14 minutter. Vi lægger dem på et lidt mere kuperet loop denne gang, hvis der ikke er vådt/glat.

... eventuelt med lidt modifikationer.
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Er med på holdet
Gid det snart var maj...!
Jacob Korsholm
Søger sponsor!

Post by Jacob Korsholm »

Er desværre på arbejde. God træning
Thomas Albeck
Ny på Hustleren

Post by Thomas Albeck »

som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vej 8) kører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
Gunnar G
Set uden lys

Post by Gunnar G »

Thomas Albeck wrote:som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vej 8) kører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
Vi forsøger at lægge træningen så alle kan være med, uanset niveau. Vi kører på forholdsvis korte sløjfer, så man bliver ikke tabt hvis man sakker lidt agterud. Det er også muligt at skære ned på længden eller antal gentagelser hvis det bliver for meget. Så mød bare op!
Thomas Albeck
Ny på Hustleren

Post by Thomas Albeck »

Gunnar G wrote:
Thomas Albeck wrote:som i jo kan se er jeg ny på dette forum. jeg vil meget gerne ordentligt i gang med træningen men er ikke helt klar over mit niveau ift. den måde i træner på. men skal jo i gang så der er jo kun en vej 8) kører i så det er muligt at stå over 1 enkelt gentagelse eller 2 hvis der er solgt ud og så stadig kører med efterfølgende? i så fald er jeg klar på mandag.
Vi forsøger at lægge træningen så alle kan være med, uanset niveau. Vi kører på forholdsvis korte sløjfer, så man bliver ikke tabt hvis man sakker lidt agterud. Det er også muligt at skære ned på længden eller antal gentagelser hvis det bliver for meget. Så mød bare op!
Genialt.
Så er jeg klar 8)
Jeg bor på nørrebro på asminderødgade. Er der nogen der kan vise vej til mødestedet på mandag:)
Tobias Sonne
Mangler fart

Post by Tobias Sonne »

Thomas Albeck wrote:
Gunnar G wrote:
Genialt.
Så er jeg klar 8)
Jeg bor på nørrebro på asminderødgade. Er der nogen der kan vise vej til mødestedet på mandag:)

Det er her:
http://map.krak.dk/m/aaN9h

:wink:
Thomas Albeck
Ny på Hustleren

Post by Thomas Albeck »

perfekt.
vi ses
Torben
3000+ posts = spammer

Post by Torben »

kommer
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Kommer
Nu kan det da kun gå fremad....
Gunnar G
Set uden lys

Post by Gunnar G »

Næste HotCup afdeling (27. april) foregår i nærheden af hvor vi normalt træner intervaller. Jeg vil derfor benytte chancen og lægge intervallerne på stykker fra HotCup ruten, da mange af os deltager i Cuppen.

Efter vi mødes på P-pladsen triller vi derfor over til området vist herunder, hvis nogen skulle blive forsinket.

Image
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

genialt at bruge den rute Gunnar - godt jeg ikke kan idag, det er et hårdt program :-)
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Pokkers - lidt for sent og vistnok også forkert parkeringsplads :roll:

Men det røde spor er da ved at være tørt :)
Nu kan det da kun gå fremad....
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Tak for i dag - det var som sædvanligt hårdt. Der blev kæmpet godt om placeringerne og BoT prøvede en ny overhalings variant der går ud på at prøve at køre op over den man vil overhale - kan måske ikke anbefales :wink:
Gid det snart var maj...!
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Har fået diverse småafskrabninger, men intet slemt. Hvis Peter havde holdt tempoet havde jeg jo ikke torpederet ham :-''
Post Reply