Rent løbsmæssigt, kan jeg kun ærge mig over at klubmesterskabet ikke blev afgjort i dag... Vis (og vis) vi ser bort fra J-Lo som var den hurtigste på sin crosser, så blev Daniel en fornem 1'er mens undertegnede blev en - om muligt -endnu flottere 2'er (ikke en lyd om punkteringer og knækkede kæder mv. )
Tak for i dag, hustlere... Jeg kunne heller ikke lige forstå hvor I var alle sammen, da jeg stod og guflede kage efter løbet. Så ser jeg på vej over til bilen, at I stå og har jeres egen fest med vafler og pandekager. SÅ kan man jo lære at tjekke forummet af og til. Har bare haft lidt meget om ørene på det sidste. Tak for pandekager, Henrik og Helle. Selvom jeg ikke var meldt til
Tobias: Måske skulle du lige tjekke begge resultatlister inden du deler medaljer ud...
Selvom det er landevejsløb i skoven, kan man ikke sige andet end at det sgu er sjovt
Bare surt at bøvlet med den punktering kostede mig ca. 170 pladser.....men så kan man jo lære, ikke at sætte et halvslidt dæk på
Tobias Sonne wrote:Super lækkert med vafler OG pandekager
Rent løbsmæssigt, kan jeg kun ærge mig over at klubmesterskabet ikke blev afgjort i dag... Vis (og vis) vi ser bort fra J-Lo som var den hurtigste på sin crosser, så blev Daniel en fornem 1'er mens undertegnede blev en - om muligt -endnu flottere 2'er (ikke en lyd om punkteringer og knækkede kæder mv. )
- man skal huske at rose sig selv..
Og Kenny:
Klart Tobias når konkurrenterne falde på stribe, med punkteringer og knækkede geardrop. Men til lykke alligevel for det er jo nu engang den endelige placering som folk husker! Så jeg husker J-Lo på den korte
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Der er sket noget med Gribben de sidste Par aar. Torben bliver nr 123 i dag paa den lange, i samme tid (2.51.00) som jeg blev nummer 41 med i 2008;)
Top 100 er vist ikke muligt mere for os motionister.
Den "lange" var kun 72 km i år. De har kappet 2 1/2 km af omgangene. Så det er nok forklaringen.
Tak for i dag. Pandekagehuset kan ikke være bedre placeret.
Jeg er pænt skuffet over at min værste konkurent triller forbi uden at gøre opmærksom på sig selv. Jeg vil nok mene at jeg selv kom med tilråb da jeg passerede i starten af løbet. Men hvis man kun kan vinde med snyd så må det jo være sådan.
Kenny wrote:Tak for i dag. Pandekagehuset kan ikke være bedre placeret.
Jeg er pænt skuffet over at min værste konkurent triller forbi uden at gøre opmærksom på sig selv. Jeg vil nok mene at jeg selv kom med tilråb da jeg passerede i starten af løbet. Men hvis man kun kan vinde med snyd så må det jo være sådan.
Her ser man igen, at man ikke kommer sovende til succes