Gribben

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Super dag med de grønne og i skoven :D

Stor tak til Helle for lækre varme pandekager og vafler, super initiativ =D> =D> =D>
Daniel Smith
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Daniel Smith »

yessir, indeedo ... super hygge dag med perfekt vejr og perfekt vafler.

Rigtig god arrangement og stemning bagefter - som det plejer :)
En canadier, så måske har jeg nogle stave 'fejler'.
Hanne Egaa
Nu med chainsuck

Post by Hanne Egaa »

Tak for i dag - Helle du er utrolig, der var bjerge af pandekager :D

Og Anne - jeg sneg mig til at ta' forskærm på, men på mærkelig vis var den forsvundet, da jeg kom hjem - så det sker ik' igen...
Med grønne pedaler
Tobias Sonne
Mangler fart

Post by Tobias Sonne »

Super lækkert med vafler OG pandekager :thumbsup:

Rent løbsmæssigt, kan jeg kun ærge mig over at klubmesterskabet ikke blev afgjort i dag... Vis (og vis) vi ser bort fra J-Lo som var den hurtigste på sin crosser, så blev Daniel en fornem 1'er mens undertegnede blev en - om muligt -endnu flottere 2'er :P (ikke en lyd om punkteringer og knækkede kæder mv. )

- man skal huske at rose sig selv.. \:D/

Og Kenny: :^o
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Tak for i dag, hustlere... Jeg kunne heller ikke lige forstå hvor I var alle sammen, da jeg stod og guflede kage efter løbet. Så ser jeg på vej over til bilen, at I stå og har jeres egen fest med vafler og pandekager. SÅ kan man jo lære at tjekke forummet af og til. Har bare haft lidt meget om ørene på det sidste. Tak for pandekager, Henrik og Helle. Selvom jeg ikke var meldt til :oops:

Tobias: Måske skulle du lige tjekke begge resultatlister inden du deler medaljer ud... ;-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Selvom det er landevejsløb i skoven, kan man ikke sige andet end at det sgu er sjovt :)
Bare surt at bøvlet med den punktering kostede mig ca. 170 pladser.....men så kan man jo lære, ikke at sætte et halvslidt dæk på :roll:

/henrik
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tobias Sonne wrote:Super lækkert med vafler OG pandekager :thumbsup:

Rent løbsmæssigt, kan jeg kun ærge mig over at klubmesterskabet ikke blev afgjort i dag... Vis (og vis) vi ser bort fra J-Lo som var den hurtigste på sin crosser, så blev Daniel en fornem 1'er mens undertegnede blev en - om muligt -endnu flottere 2'er :P (ikke en lyd om punkteringer og knækkede kæder mv. )

- man skal huske at rose sig selv.. \:D/

Og Kenny: :^o
Klart Tobias når konkurrenterne falde på stribe, med punkteringer og knækkede geardrop. Men til lykke alligevel for det er jo nu engang den endelige placering som folk husker! Så jeg husker J-Lo på den korte ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er sket noget med Gribben de sidste Par aar. Torben bliver nr 123 i dag paa den lange, i samme tid (2.51.00) som jeg blev nummer 41 med i 2008;)

Top 100 er vist ikke muligt mere for os motionister.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Der er sket noget med Gribben de sidste Par aar. Torben bliver nr 123 i dag paa den lange, i samme tid (2.51.00) som jeg blev nummer 41 med i 2008;)

Top 100 er vist ikke muligt mere for os motionister.
Den "lange" var kun 72 km i år. De har kappet 2 1/2 km af omgangene. Så det er nok forklaringen. :)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ok, jeg har ogsaa kun kort knap 40km i dag. Vandt ellers med 4 sekunder Torben;) http://www.cchillerod.dk/gribben/result ... e_2008.htm
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

Tak for i dag. Pandekagehuset kan ikke være bedre placeret.

Jeg er pænt skuffet over at min værste konkurent triller forbi uden at gøre opmærksom på sig selv. Jeg vil nok mene at jeg selv kom med tilråb da jeg passerede i starten af løbet. Men hvis man kun kan vinde med snyd så må det jo være sådan. :lol:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Kenny wrote:Tak for i dag. Pandekagehuset kan ikke være bedre placeret.

Jeg er pænt skuffet over at min værste konkurent triller forbi uden at gøre opmærksom på sig selv. Jeg vil nok mene at jeg selv kom med tilråb da jeg passerede i starten af løbet. Men hvis man kun kan vinde med snyd så må det jo være sådan. :lol:
Her ser man igen, at man ikke kommer sovende til succes ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Torben
3000+ posts = spammer

Post by Torben »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ok, jeg har ogsaa kun kort knap 40km i dag. Vandt ellers med 4 sekunder Torben;) http://www.cchillerod.dk/gribben/result ... e_2008.htm
Det er johns skyld :wink:
Vi kan battle næste år :)
Tobias Sonne
Mangler fart

Post by Tobias Sonne »

BoS wrote: Tobias: Måske skulle du lige tjekke begge resultatlister inden du deler medaljer ud... ;-)
He, he. I må sku dele jeres egne medaljer ud på den lange... :wink:

Men i øvrigt godt kørt Skakke :thumbsup:
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

@Senior/j-lo Er der noget galt med missing links fra KMC til jeres 10speed læder eller Bjergelefantens 11speed ?

http://www.kmcchain.eu/?en/products/con ... ing_links/
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Post Reply