MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11
-
- 3000+ posts = spammer
MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11
Så er tilmeldingen åben, det kan godt betale sig at betale for alle løb, via Events4u's web, kør 5 løb, betal for 4. www.slushcup.dk
Ses vi?
Ses vi?
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afdPer Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas.
Øh er det mig der ikke kan se eller kniber det med info.. hvor tid og sted på slush.dk

-
- 3000+ posts = spammer
Ja, men du har sa glemt "Team Hustler" som hold?Stephan Bak wrote:Er da længe tilmeldt hele puljen
http://events4u.dk/deltagere.php?event=185
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
AV, det var værre. Jeg havde ellers skrevet det, men så bakkede jeg vist lidt frem og tilbage...,suk.J-LO wrote: ......................
Ja, men du har sa glemt "Team Hustler" som hold?
Men hvad så nu? Er jeg nu helt udelukket som hustler i al fremtid? Skriver jeg til EVENTS4U eller klares det via Slush-arrangørerne?

-
- 3000+ posts = spammer
SKriv til Claus Stab, han må kunne rette det. Hans info ligger på Events4U.dkStephan Bak wrote:AV, det var værre. Jeg havde ellers skrevet det, men så bakkede jeg vist lidt frem og tilbage...,suk.J-LO wrote: ......................
Ja, men du har sa glemt "Team Hustler" som hold?
Men hvad så nu? Er jeg nu helt udelukket som hustler i al fremtid? Skriver jeg til EVENTS4U eller klares det via Slush-arrangørerne?
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.dk og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 mulighederJ-LO wrote:Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afdPer Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas.
Øh er det mig der ikke kan se eller kniber det med info.. hvor tid og sted på slush.dk

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
-
- 3000+ posts = spammer
Tror bare den gæmmer de muligheder som andre har skrevet... lidt surt, men man må regne med at arrangøren retter det så alt er ens inden de regner point ud.Per Olsson wrote:jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.d og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 mulighederJ-LO wrote:Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afdPer Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas.
Til Dust hed vi: www.teamhustler.dk som hold - så mon ikke vi skal hedde det igen? Rart at have www og .dk med, så vores web er synlig.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
J-LO wrote:Tror bare den gæmmer de muligheder som andre har skrevet... lidt surt, men man må regne med at arrangøren retter det så alt er ens inden de regner point ud.Per Olsson wrote:jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.d og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 mulighederJ-LO wrote:Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afdPer Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas.
Øh er det mig der ikke kan se eller kniber det med info.. hvor tid og sted på slush.dkOk jeg skrev mig under Teamhustler . så ved jeg det til næstegang
Til Slush hed vi: www.teamhustler.dk som hold - så mon ikke vi skal hedde det igen?
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
-
- 3000+ posts = spammer
Ja, det går nok, håber de sidste hustlere skriver www.teamhustler.dk, ellers beder jeg arrangøren om at rette det inden afd. 1.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Ja det ville være godt hvis der kun stod www.Hustler under muligheder.J-LO wrote:Ja, det går nok, håber de sidste hustlere skriver www.teamhustler.dk, ellers beder jeg arrangøren om at rette det inden afd. 1.