MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så er tilmeldingen åben, det kan godt betale sig at betale for alle løb, via Events4u's web, kør 5 løb, betal for 4. www.slushcup.dk

Ses vi?
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Er da længe tilmeldt hele puljen 8)
Image
torleifj
Helt uden hænder!

Post by torleifj »

Det er godt nok fuldautomatisk, man skal ikke engang vælge klasse selv!

Naturligvis ses vi, men først gælder det Dworak og Fall Race.
I have made up my mind, don't disturb me with facts!
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas. :D
Øh er det mig der ikke kan se eller kniber det med info.. hvor tid og sted på slush.dk
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Per Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas. :D
Øh er det mig der ikke kan se eller kniber det med info.. hvor tid og sted på slush.dk
Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afd :)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Stephan Bak wrote:Er da længe tilmeldt hele puljen 8)
Ja, men du har sa glemt "Team Hustler" som hold?

http://events4u.dk/deltagere.php?event=185
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote: ......................

AV, det var værre. Jeg havde ellers skrevet det, men så bakkede jeg vist lidt frem og tilbage...,suk.
Men hvad så nu? Er jeg nu helt udelukket som hustler i al fremtid? Skriver jeg til EVENTS4U eller klares det via Slush-arrangørerne?
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Stephan Bak wrote:

AV, det var værre. Jeg havde ellers skrevet det, men så bakkede jeg vist lidt frem og tilbage...,suk.
Men hvad så nu? Er jeg nu helt udelukket som hustler i al fremtid? Skriver jeg til EVENTS4U eller klares det via Slush-arrangørerne?
SKriv til Claus Stab, han må kunne rette det. Hans info ligger på Events4U.dk
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

SKriv til Claus Stab, han må kunne rette det. Hans info ligger på Events4U.dk
Claus retter det - det vil dog ikke fremgå af oversigten før de trækker alle data ud!
Image
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Det var let. "3" klik med musen og deltagelsen er så godt som betalt :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:
Per Olsson wrote:Så fik jeg også lige klaret den , jeg er på hele serien G.F og jeg kommer og giver den gas. :D
Vi skal lige ha' lov til at arrangere løb af "skoven", tid og sted følger - der er jo 1 md. til første afd :)
jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.dk og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 muligheder :shock:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Per Olsson wrote:
J-LO wrote:
jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.d og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 muligheder :shock:
Tror bare den gæmmer de muligheder som andre har skrevet... lidt surt, men man må regne med at arrangøren retter det så alt er ens inden de regner point ud.

Til Dust hed vi: www.teamhustler.dk som hold - så mon ikke vi skal hedde det igen? Rart at have www og .dk med, så vores web er synlig.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:
Per Olsson wrote:
J-LO wrote:
jeg blev lidt forvirret Der var 2 valg muligheder www.teamhustler.d og Teamhustler hvad skriver vi os under www ell Teamhustler og hvorfor 2 muligheder :shock:
Tror bare den gæmmer de muligheder som andre har skrevet... lidt surt, men man må regne med at arrangøren retter det så alt er ens inden de regner point ud. :D Ok jeg skrev mig under Teamhustler . så ved jeg det til næstegang

Til Slush hed vi: www.teamhustler.dk som hold - så mon ikke vi skal hedde det igen?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Ja, det går nok, håber de sidste hustlere skriver www.teamhustler.dk, ellers beder jeg arrangøren om at rette det inden afd. 1.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:Ja, det går nok, håber de sidste hustlere skriver www.teamhustler.dk, ellers beder jeg arrangøren om at rette det inden afd. 1.
Ja det ville være godt hvis der kun stod www.Hustler under muligheder.
:roll:
Post Reply