Peter B. - det er super cool med de minus 10kg - tilykke !
Tommy, tak for trækket de sidste km, det var tiltrængt, så jeg skulle faktisk opppe mig for at hænge på
Super kørt af ex-hustler Anders K.

, hjælper det så meget sådan at skifte klub

Du kørte faktisk fra flere ryttere, som jeg ikke selv har kørt fra i flere år, nice.
Efter 9 dage i Thailand var jeg frisk på lidt race ! Det var dog en våd dag, og så er man jo glad for ikke at have meldt sig til 77'eren.. der kom dog alligevel med en del grus i maskieriet og øjne .. argh....
Jeg var med i førergrupppen fra start, men måtte slippe efter ca. 15min, og så var vi 6 ryttere incl. Tommy, hvor de 2 trak meget, og prøvede at stikke mange gange, hvorefter jeg og andre måtte lukke.
Snart var gruppen reduceret til 5 og så til 4. Og så fik jeg en gren i baggearet, og måtte lade være med at træde i 5-10 meter indtil den faldt ud igen.... det blev så desværre opdaget af de to foereste ryttere, som trådte til og fik et hul, og det kunne Tommy og jeg desværre ikke lukke igen. REsten af løbet kunne jeg så ikke bruge 11,13,15 kransen

så der blev jullet afsted...hvad jeg ellers ikke synes om.
Jeg trak så ganske rigtig Tommy et laaaaaangt stykke, og så spørger han endelig om han skal op og trække lidt - Ja TAK

og det fortsatte så indtil mål.
Ved broen opdager jeg at 2 ryttere kommer bagfra, så der må jeg desværre allerede gå forbi Tommy og forcerer (lidt for tidligt at sætte en spurt ind), det to flyver så forbi, og Tommy også lidt før mål, og jeg kan desværre ikke hente dem. Tommy laver så et mega styrt lige foran mig, og jeg må så lige stoppe og chekke om han har overlevet ... det har han heldigvis, og så triller jeg lige i mål til det KÆMPE kagebord
Go bedring Tommy, og tak for hjælpen.
Billeder her:
http://www.cchillerod.dk/galleri.html