Halvlangtur Lørdag den 10/10 10:10

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Afbud - cyklen driller - god tur - husk regnvejrsdæk :-)

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
Jesper Flemgaard Nielsen
Ny på Hustleren

Post by Jesper Flemgaard Nielsen »

John Bo Christensen wrote:Afbud - cyklen driller - god tur - husk regnvejrsdæk :-)

Mvh John
....ja, jeg skulle have gjort det samme! Lågen er sat i straf-boksen (=skuret) ... MED mudder direkte importeret fra Kolle-Kolle-området.

Håber i alle havde en god tur!
Det virker når det knirker!
Jesper Flemgaard Nielsen
Ny på Hustleren

Re: Halvlangtur Lørdag den 10/10 10:10

Post by Jesper Flemgaard Nielsen »

BoT wrote:Hyggetur på 2-3 timer på lørdag d 10. Roligt tempo.[/size])
.... hvorefter Claus starter med ud med at sige "jeg kender en rute vi kan starte på som er på 550 højdemeter.... :(

De Hustlere er sgu nogen hårde drenge!
Jeg går træningslejr (igen) og skifter så også lige stort set alt hvad der kan skiftes på min cykel - så skal jeg nok blive klar igen!
Det virker når det knirker!
Klaus Bomholt
Over stok og sten

Post by Klaus Bomholt »

Det var sgu lige hvad jeg trængte til - en god lang fedt / rødvins forbrændingstur på ca 50km :lol: Håber i fik bragt Jesper og Jonas sikkert hjem.
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Tak for turen allesammen. Det blev lidt hurtigere end jeg havde regnet med, men vi venter jo altid. Tak til Kalus for at vise nogle super spor. Typisk det sker den dag GPS'en strejkede :-(
Vi fik da en enkelt Jesper med rundt og det havde ikke været sjovt for den anden Jesper at kæmpe med så slidt grej resten af turen.
Jonas Urth Olsen
Ny på Hustleren

Post by Jonas Urth Olsen »

Jeg siger også tak, det var en super tur, dejligt at komme ud på nogle rigtig fede spor. Jeg vil tilbage på sofaen ;-)

/Jonas
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

BoT wrote:Tak for turen allesammen. Det blev lidt hurtigere end jeg havde regnet med, men vi venter jo altid. Tak til Kalus for at vise nogle super spor. Typisk det sker den dag GPS'en strejkede :-(
Vi fik da en enkelt Jesper med rundt og det havde ikke været sjovt for den anden Jesper at kæmpe med så slidt grej resten af turen.
Det er jo et passende påskud til at ta' turen igen. Det lyder hyggeligt ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jesper Holgersen
Ny på Hustleren

Post by Jesper Holgersen »

Super mange tak for en super tur. Jeg gik direkte ind under bruseren og lagde mig i foster-stilling og smågræd lidt :o , det var sgu hårdt!!
Jeg får lige smidt 10-15 kg samt indtaget lidt 4. generations epo, så skal jeg nok komme igen...

Vi ses.
Why try harder?
Post Reply