BoT wrote:Hyggetur på 2-3 timer på lørdag d 10. Roligt tempo.[/size])
.... hvorefter Claus starter med ud med at sige "jeg kender en rute vi kan starte på som er på 550 højdemeter....
De Hustlere er sgu nogen hårde drenge!
Jeg går træningslejr (igen) og skifter så også lige stort set alt hvad der kan skiftes på min cykel - så skal jeg nok blive klar igen!
Tak for turen allesammen. Det blev lidt hurtigere end jeg havde regnet med, men vi venter jo altid. Tak til Kalus for at vise nogle super spor. Typisk det sker den dag GPS'en strejkede
Vi fik da en enkelt Jesper med rundt og det havde ikke været sjovt for den anden Jesper at kæmpe med så slidt grej resten af turen.
BoT wrote:Tak for turen allesammen. Det blev lidt hurtigere end jeg havde regnet med, men vi venter jo altid. Tak til Kalus for at vise nogle super spor. Typisk det sker den dag GPS'en strejkede
Vi fik da en enkelt Jesper med rundt og det havde ikke været sjovt for den anden Jesper at kæmpe med så slidt grej resten af turen.
Det er jo et passende påskud til at ta' turen igen. Det lyder hyggeligt
Super mange tak for en super tur. Jeg gik direkte ind under bruseren og lagde mig i foster-stilling og smågræd lidt , det var sgu hårdt!!
Jeg får lige smidt 10-15 kg samt indtaget lidt 4. generations epo, så skal jeg nok komme igen...