Halvlangtur Lørdag den 10/10 10:10
Halvlangtur Lørdag den 10/10 10:10
Hyggetur på 2-3 timer på lørdag d 10. Roligt tempo.
Alle er velkomne - også wannabees og freebees, men du skal helst have prøvet det røde spor lang Furesøen, så du ikke er for bange for bakkerne.
Mødes ved Get2Go kiosken kl 10:10. Turen går ad Det Røde Spor, langs Furesøen over Kravebenskløften til Nørreskoven. Over Sækken til Orned og videre til Ganløse Eged, hvor vi skal forbi Kædestrammermassakren, langs Afgrunden og ned af Den Dårlige Hånds Drop.
Hjem via Hareskoven, hvor man kan smutte direkte hjem eller følge Det Røde Spor tilbage.
Husk madpakke eller en bar og godt med drikke.
Hvis det pisser så meget ned, at det ikke er sjovt, så aflyses i denne tråd senest kl 8.
(I skal jo være friske til spordagen søndag.)
Alle er velkomne - også wannabees og freebees, men du skal helst have prøvet det røde spor lang Furesøen, så du ikke er for bange for bakkerne.
Mødes ved Get2Go kiosken kl 10:10. Turen går ad Det Røde Spor, langs Furesøen over Kravebenskløften til Nørreskoven. Over Sækken til Orned og videre til Ganløse Eged, hvor vi skal forbi Kædestrammermassakren, langs Afgrunden og ned af Den Dårlige Hånds Drop.
Hjem via Hareskoven, hvor man kan smutte direkte hjem eller følge Det Røde Spor tilbage.
Husk madpakke eller en bar og godt med drikke.
Hvis det pisser så meget ned, at det ikke er sjovt, så aflyses i denne tråd senest kl 8.
(I skal jo være friske til spordagen søndag.)
- Hanne
- Med nyvasket cykel
God tur - må desværre melde pas.. Sidder nok på en båd på det tidspunkt i ca 35 graders varme .. og får lidt sol...
Men snart kære venner - snart
/Hanne
Men snart kære venner - snart

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Jonas Urth Olsen
- Ny på Hustleren
Jeg er ny tilflytter fra Aalborg, og har gået og tænkt lidt på om jeg ikke skulle begynde at køre sammen med jer. Jeg tror denne tur skal være min debut. Jeg er dog ikke så sikker på jeg har kørt på røde spor langs Furesø, men har trillet lidt i området på egen hånd, og er generelt ikke så bange for bakker, så mon ikke det går 
Håber i vil tage god imod en nordjyde
/Jonas

Håber i vil tage god imod en nordjyde

/Jonas
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
- Jesper Flemgaard Nielsen
- Ny på Hustleren
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
I den første post gemmer der sig et magisk stykke tekst, der kan vise en ny side, hvis man klikker på denJesper Flemgaard Nielsen wrote:...
Håber du ved hvor mødestedet er henne?

Den nye side viser et kort over stedet vi skal mødes. Hvis man klikker 3 gange på "-" (zoom ud) vil man få Verdens Navle med i nederste venstre hjørne. Så skulle der være en chance for at I kan finde vej.
- Klaus Bomholt
- Over stok og sten
- Jesper Flemgaard Nielsen
- Ny på Hustleren
.... Ahaaa.... Got it! Måske jeg skal køre forrest imorgen så ikke I mister mig....BoT wrote:I den første post gemmer der sig et magisk stykke tekst, der kan vise en ny side, hvis man klikker på denJesper Flemgaard Nielsen wrote:...
Håber du ved hvor mødestedet er henne?![]()
Den nye side viser et kort over stedet vi skal mødes. Hvis man klikker 3 gange på "-" (zoom ud) vil man få Verdens Navle med i nederste venstre hjørne. Så skulle der være en chance for at I kan finde vej.

Det virker når det knirker!