Begyndertur søndag den 16. Rude Skov

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Det ligner snart en anden klub med alle de undskyldninger :lol:

Næ næ...det var ikke seriøst ment. Men forhåbentlig kommer der flere næste gang. Forventer at se Niels og Daddy Hustler på hans Green Machine, og John du skal selvfølgelig køre en længere tur næste gang. Det er dog ikke sjovt når man er gennemvåd. BoT har en ok undskyldning, så slipper han til efteråret :wink:

Jeg er bare glad for, at jeg kan køre rundt med jeres medlemer og kommende medlemer uden at skulle betale for æren :wink:
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ville gerne ha' været med, men sov til 10.30 efter de lede timer i Silkeborg i går... FEEDT men også lidt av...
Ha ha .. samme her - var først hjemme kl 2 i nat og fik så kun lov at sove til kl 9...
Kæft en gang mudder ... men en sjov oplevelse.. bedst var det at få bekræftet hvor gode Hustlerne er til at arrangere løb :).. for der har jyderne sgu godt nok noget at lære ;o). Dog skal siges til deres undskyldning, at det ikke var deres skyld at vejret var så dårligt..

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Peter Juul
Helt uden hænder!

Post by Peter Juul »

paul snyder wrote:... og Peter Juul (har ikke set ham på bordet for nylig?)...
Ja, jeg lurpasser den lidt for tiden og læser bare lidt med fra sidelinjen. Har stadig speciale til op over begge ører og skulle gerne snart være færdig. Så jeg kører alene eller med nogle lokale når det lige passer ind... Det der med at skulle planlægge i forvejen er lidt svært at overskue for tiden.

Men jeg kommer stærkt igen om en måneds tid... Så skal der også trænes til løb.

Hvis der skulle dukke en tur op der passer ind, så er jeg selvfølgelig klar :)

Vi seees
Nelmark
Ny på Hustleren

Post by Nelmark »

Hej alle - Tak for idag I var super cool selskab i skoven.......

De Bedste hilsner
Lars Nelmark
Post Reply