Intervaller på tirsdg d. 4. august kl. 10

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
HenrikJ
Stuntcyklist!

Intervaller på tirsdg d. 4. august kl. 10

Post by HenrikJ »

Så er det tid til at få startet op på intervallerne igen efter en uges aktiv restitution.

Ugens program kommer til at være lidt anderledes end tidligere da jeg har ferie samt at Dusten er i sigte.

Planen er, at der køres intervaller ved Herstedhøje/ det skallede tirsdag formiddag og torsdag aften og noget rute afprøvning i Roskilde enten lørdag eller søndag aften. Der kommer nye tråde til de 2 sidste træninger.

Men først intervallerne på tirsdag kl. 10 (sorry til dem der ikke har ferie 8) ).

Vi starter vanen tro med noget AT interval a´4 min. varighed. Derefter nogle bakke intervaller med mellem længde og korte restitution for til sidste at slutte af med nogle lange bakker med lang restitution.

Og husk, alle kan køre med da vi kører på rundstrækninger og samler op mellem hvert interval. Og skulle bakkerne blive for lange er der altid en alternativ stigning at lege på :wink:

Kom frisk
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Det lyder godt - jeg kommer frisk og tager nordmanden med
Last edited by Peter Baade on 03 Aug 2009, 19:32, edited 1 time in total.
Peter Andersen
Ny på Hustleren

Post by Peter Andersen »

Jeg kommer også - er så småt begyndt at savne Herstedhøje. Det går nok over i morgen.
BoS
Førstevælger!

Re: Intervaller på tirsdg d. 4. august kl. 10

Post by BoS »

Skidt tidspunkt... Kan ikke...
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

På arbejde :-(
Glæder mig til torsdag så :-)
Nino
Med nye kabler

Post by Nino »

Kommer! Presser det ind mellem 16 km løb og middagsluren!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for i dag.

Vi var 7 der stillede denne formiddag og gav den max gazzzz på de lidt tunge grusstier og på de lettere glatte bakker.

Dejligt med lidt til både ben og balance 8)

Ses på torsdag hvor vi rykker et nøk mere op på belastning barometeret :shock:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Dejlig at få pulsen op :thumbsup:

Der blev vist kørt "lidt" over AT niveau på de 4 minutters intervaller. Jeg kan ikke forestille mig, at holde den fart i en hel time.

Det kunne være at jeg skulle få nogle ene timer i at køre nedad. Jeg er stået helt af over for det, efter mine styrt :(
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Carsten Graff wrote: Det kunne være at jeg skulle få nogle ene timer i at køre nedad. Jeg er stået helt af over for det, efter mine styrt :(
Du kunne også overveje nyt cykeltøj 8) : KLIK PÅ MIG
/Niels
Post Reply