Tak Niels!!!!Niels Pind wrote:Du må trøste dig med du er "forrest" i Box 3 med 0,18 box%point til box2 så go-for-itDavid Darret wrote:Box 3 IGEN!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????#!"%#¤!&#¤"/"¤%/"¤/#¤%/¤#/(
What the f....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Helt enig!!Peter Christensen wrote:Jeg syntes også derfor at det bør være den samlede stilling der afgør boxplacering. Nu har vi potentielt en hel masse ryttere der har kørt super stærkt til den pandekage flade afdeling i store dyrehave og dermed fik en god boxplacering men som til resten af afdelingerne ikke kan holde tempoet når det begynder at blive teknisk eller gå opad. Det vil selvfølgelig ramme dem der ikke dukker op til alle afdelingerne men det er jo deres eget valg.
Der står også: "Når vi har kørt første afdeling bliver det resten af cuppen din til en hver tid bedste Box% der tæller.".Jan Lohmann wrote:Sådan som jeg læser Dustcup siden, så skyldes placeringen i boksen resultatet af alle de forgående 3 løb?
Sådan Per!!!!!!!!Per Olsson wrote:Vi er sku da mtb'er for fan.klart vi skal køre i morgen.
) Bakker og stejle nedkørsler hmm. det er vel derfor vi kører mtb.
Vi tr. på ruten i går, den er sku helt ok. Kom frisk.
Har kørt rigtig meget på Rocket Ron, og har aldrig punkteret...så go for it.... men hvorfor så meget fokus på Morten H?...... tror du ikke du heller skulle holde øje med Palle PS Madsen.BoS wrote:Mine sprit neues NewUltimate hjul med RocketRon Evolution dæk på, er jeg sten sikker på, at kunne give Hartvigsen en hård dag på kontoret... Eller også punkterer jeg, hvilket jo heller ikke ville være så dårligt endda. De sagde i biksen, at selv Schwalbe sagde, at det er et konkurrence dæk = man punkterer rimeligt titVi får se