Night ride torsdag den 15.1.
-
- 3000+ posts = spammer
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
God tur, med momentvis højt tempo, selv på de frosne mudderspor. Desværre måtte jeg vende snuden hjemad før festen startede. Jeg havde ikke lige clearet med chefen at det ville bliver så sent, så da jeg kunne se at det nemt blev 22.00 før jeg ville være hjemme, ja så måtte jeg bryde. ØV.
Vi ses på søndag.
Vi ses på søndag.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
dejlig tur iaften..
sez
A
sez
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tommy Hass
- Over stok og sten
Mig og Strået har lige købt, ved også der er andre herinde. Se:Dalle wrote:Jeg har lige et spørgsmål vedr. lys fra i går aftes.
Hvem var det der lige havde investeret i et lys sæt til 2 tusser, incl 4 små lygter, oplader etc. Informerede at det var på bud lige nu???
Giv lige en lyd på 2758 8501
Takker, Dalle
http://www.ayuplights.co.uk/content/view/31/99/
Det er MTB sættet vi har købt + ekstra headband til løbeturen (er afprøvet og spiller maks)
/Niels
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak for en hyggeligt aften, jeg er ked af at jeg ikke turde ændre mødestedet til Nygårdsvej, for så var I skånet for den l´kolde hjemtur.
Jeg kan melde at det er hårdt at begynde at køre på cykel igen. Det er let nok når man kører alene, men når man skal til at følge trop, med de unge, så kan jeg godt mærke at jeg har været væk et stykke tid
)
Jeg kan melde at det er hårdt at begynde at køre på cykel igen. Det er let nok når man kører alene, men når man skal til at følge trop, med de unge, så kan jeg godt mærke at jeg har været væk et stykke tid

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
Jeg takker også for en FED tur i mørket.
Beklager hvis nogen fandt rytmen for høj, men det er svært forest at vurdere, og om noget er det jo de foreste det ud over når de står der i kulden og afventer.
SUPER Snegle, Varm kakao og ild i pejsen... hvor er billederne så de andre kan se hvad de misser ?
Til A'er, Kænt, og Kaptain Knas... Godt forsøgt
Kællinger..
Beklager hvis nogen fandt rytmen for høj, men det er svært forest at vurdere, og om noget er det jo de foreste det ud over når de står der i kulden og afventer.
SUPER Snegle, Varm kakao og ild i pejsen... hvor er billederne så de andre kan se hvad de misser ?

Til A'er, Kænt, og Kaptain Knas... Godt forsøgt

'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Snak med BoS eller Jannik om de ikke kan vise dig nogle af deres "hemmelige" tricks der kan klare opgaven.Henrik Storgaard wrote:Det var sgu dejligt at komme ud i mørket igen, og især når det afsluttes med kage og cacao, det er toppen!!
Jeg skal nok få smidt billederne op, men er ikke lige ved min pc her i weekenden - Hvordan får man muliged for at uploade billeder i batches fremfor at skulle vælge dem eet ad gangen?
/henrik
Gid det snart var maj...!