Night ride torsdag den 15.1.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
tobiasn
Med nye kabler

Post by tobiasn »

Tak for turen her til aften - det var fedt! Glæder mig allerede til næste nightride! :)
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja tak for i dag / aften. Det var super fedt igen! Min mave er fyldt med snegle, cacao og flødeskum! Mon man vejer mere eller mindre nu, og mon man har spist flere kalorier en man har kørt af? :D

J
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Ak ja livets store spørgsmål. Tak i allerfald for hyggeligt selskab og ikke mindst føsdagsfest på seniors terrasse. I følge min forerunner er der løbet 2000 Kcal igennem så mon ikke der er et lille minus på kontoen
/Niels
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

God tur, med momentvis højt tempo, selv på de frosne mudderspor. Desværre måtte jeg vende snuden hjemad før festen startede. Jeg havde ikke lige clearet med chefen at det ville bliver så sent, så da jeg kunne se at det nemt blev 22.00 før jeg ville være hjemme, ja så måtte jeg bryde. ØV.

Vi ses på søndag.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Nu er fingrene ved at være tøet op.

Tak for tur.

Og lækker lækker skænk og kage :thumbsup:
Nu kan det da kun gå fremad....
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

dejlig tur iaften..
sez
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

ja tak for turen, og især sneglene. De var satme gode :-D
Men F... hvor var det en kold tur tilbage til bilerne. Jeg kunne knapt holde på styret til sidst :cry:
Godt skilt er halvt samlet.
Dalle

Post by Dalle »

Takker oxo for en herlig tur i aftes. Finalen var af aller bedste karakter. Sneglene var nogen af de bedste smagt til dato. MUMS :lol: Cacao'en med fløde satte gang i de indre organer og pejsen fik liv i stængerne. Endnu engang tillykke til formanden.

Ses Dalle
Dalle

Post by Dalle »

Jeg har lige et spørgsmål vedr. lys fra i går aftes.

Hvem var det der lige havde investeret i et lys sæt til 2 tusser, incl 4 små lygter, oplader etc. Informerede at det var på bud lige nu???

Giv lige en lyd på 2758 8501

Takker, Dalle
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Dalle wrote:Jeg har lige et spørgsmål vedr. lys fra i går aftes.

Hvem var det der lige havde investeret i et lys sæt til 2 tusser, incl 4 små lygter, oplader etc. Informerede at det var på bud lige nu???

Giv lige en lyd på 2758 8501

Takker, Dalle
Mig og Strået har lige købt, ved også der er andre herinde. Se:
http://www.ayuplights.co.uk/content/view/31/99/
Det er MTB sættet vi har købt + ekstra headband til løbeturen (er afprøvet og spiller maks)
/Niels
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak for en hyggeligt aften, jeg er ked af at jeg ikke turde ændre mødestedet til Nygårdsvej, for så var I skånet for den l´kolde hjemtur.

Jeg kan melde at det er hårdt at begynde at køre på cykel igen. Det er let nok når man kører alene, men når man skal til at følge trop, med de unge, så kan jeg godt mærke at jeg har været væk et stykke tid ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Jeg takker også for en FED tur i mørket.
Beklager hvis nogen fandt rytmen for høj, men det er svært forest at vurdere, og om noget er det jo de foreste det ud over når de står der i kulden og afventer.

SUPER Snegle, Varm kakao og ild i pejsen... hvor er billederne så de andre kan se hvad de misser ? :D

Til A'er, Kænt, og Kaptain Knas... Godt forsøgt ;) Kællinger..
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg fandt ikke rytmen for høj, hvis det er mig du tænker på Casper, men det var hårdt at lægge ud på den måde efter en lang pause ;-)) Jeg var sku' træt efterfølgende!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Det var sgu dejligt at komme ud i mørket igen, og især når det afsluttes med kage og cacao, det er toppen!!

Jeg skal nok få smidt billederne op, men er ikke lige ved min pc her i weekenden - Hvordan får man muliged for at uploade billeder i batches fremfor at skulle vælge dem eet ad gangen?

/henrik
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Henrik Storgaard wrote:Det var sgu dejligt at komme ud i mørket igen, og især når det afsluttes med kage og cacao, det er toppen!!

Jeg skal nok få smidt billederne op, men er ikke lige ved min pc her i weekenden - Hvordan får man muliged for at uploade billeder i batches fremfor at skulle vælge dem eet ad gangen?

/henrik
Snak med BoS eller Jannik om de ikke kan vise dig nogle af deres "hemmelige" tricks der kan klare opgaven.
Gid det snart var maj...!
Post Reply