Vega CUP 11-1

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Jan Lohmann wrote:Ramus la' os evt. ta' et par omgang bagerst i feltet, det da er bedre end at stå og fryse ;-)

Jeg overvejer stadig min deltagelse, men skal det være, så bliver med kørsel efter forholdene, for jeg skal passe på mig selv.
Jeg melder mig på jeres hold :) Har ikke siddet på cyklen siden 2. juledag, så det bliver en rolig tur for mit vedkommende.

/henrik
Nino
Med nye kabler

Post by Nino »

Ingen tur til mig alligevel. Vågnede med mega ondt i halsen. God tur til alle!
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Tak for i dag. Imponerende mange hustlere, der stillede op.

Jeg havde aftalt en drabelig battle med Philip, som desværre ikke blev helt så drabelig, idet Philip glemte at starte, da løbet gik i gang - det er noget du må øve dig på, at når der bliver hvisket START af løbsarrangørerne, så må du faktisk godt køre :D

Det er simpelthen en super rute, de har deroppe :)

God bedring Nino.
Nu kan det da kun gå fremad....
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Har skrevet en beretning som nyhed.
Jeg lægger nogle billeder ind, hvis I lægger nogen op et sted på det vilde internet.
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Kent- Tak for den. Det havde nok ikke gjort den store forskel om jeg havde husket at starte. Der var ikke mange diamanter i min skanker. Hvad kan man også forvente efter nærmest 2 mdrs pause.

Fedt at se så mange hustlere - Tillykke til de statistisk usansynligt mange grønne der vandt lodtræknings præmier. Ja der var jo ingen til Kent, som havde glemt at skrive en lille seddel med sit navn. 1-1

Tisvilde er bare et fedt sted at køre. :D
Rivette F8
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Team Rivette - Rock Shox???

Hvorfor er der så få som på Event4you står oplistet med hvor nye sponsernavn: 'Rock Shox' i stedet for 'Rivette'?? Ingen nævnt, ingen glemt.

En forglemmelse?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Fordi de meldte sig til Kop'en før de ændrede navnet i deres profil.
Events system kan ikke ændre i tilmeldte events..
Jeg var dmk'er under hele sidste slush.. :shock: :shock: :shock:
men bortset fra det, så stram op. "Rok Sjoksszz"
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Næh ikke en forglemmelse, må være en fejl hos events4u. Jeg står som Rock Shox i mine informationer, men står listet som Rivette på resultatlisten :?
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

'pandekagekæresten' lånte mit kamera i dagens anledning. Resultatet kan ses på http://picasaweb.google.dk/henrik.picas ... d20090111# og BoT, hvis du vil beskære el. lign. til dit nyhedsindlæg så gør du bare det.

/henrik
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Tak for i dag. Super fed rute.

Jeg havde en dejlig kamp med Hartvigsen i dag. Jeg formåede endda at overhale ham en enkelt gang. Han viser svaghedstegn... Men det gjort jeg desværre også. I min iver over at have overalt ham, så blev jeg så forpustet, at jeg måtte lade ham gå forbi mig igen... Men jeg kunne bare ikke dy mig op ad bakken (i ved, den der bakke der var lige efter svinget, hvor man har træer på venstre side) for lige at smutte forbi.

Nå, men så måtte jeg køre den hjem i mit eget tempo besluttede jeg mig for. Men på det stykke, hvor vi kører med en mark på højre side var jeg så uheldig at komme ind bag ved en lille knægt og hans meget ihærdige far. Jeg sagde, at når der var plads, så ville jeg godt forbi. I starten af singeltracket. Den stakkels knægt kørte alt hvad han kunne. Hver gang han ville gøre plads, råbte faderen " Kom så" "Kør så" "Kom nu" og den slags, så knægten var tvunget til at køre videre. TIl sidts var de ren 5-6 bagved mig, der ikke kunne komme forbi. Og de begyndte så småt at blive sure og råbe "BAGFRA". Og så er det sgu synd for knægten, at faderen ikke vil lade os komme forbi. I denne her situation synes jeg, at det var faderen, der kørte cykelløb på sin søns vegne som om det var en worldcup. Han los os først komme forbi i slutningen af det singletrack, da vi kom ud på en grussti.

Jan: Man ksn ikke skifte navn på sin chip når man er meldt til hele cuppen. Jeg havde bare købt en enkelt afdeling. Så jeg har fået mit navneskift med. Og jeg kørte igen incognito pga kulden... :-(
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for i dag. Godt vejr og OK rute, blev dog noget glat flere steder til sidst i løbet. Stort Hustler fremmøde og mange lodtrækningspremier de Grønne. Faktisk min første nogensinde :shock:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Post Reply