Tak for i dag. Super fed rute.
Jeg havde en dejlig kamp med Hartvigsen i dag. Jeg formåede endda at overhale ham en enkelt gang. Han viser svaghedstegn... Men det gjort jeg desværre også. I min iver over at have overalt ham, så blev jeg så forpustet, at jeg måtte lade ham gå forbi mig igen... Men jeg kunne bare ikke dy mig op ad bakken (i ved, den der bakke der var lige efter svinget, hvor man har træer på venstre side) for lige at smutte forbi.
Nå, men så måtte jeg køre den hjem i mit eget tempo besluttede jeg mig for. Men på det stykke, hvor vi kører med en mark på højre side var jeg så uheldig at komme ind bag ved en lille knægt og hans meget ihærdige far. Jeg sagde, at når der var plads, så ville jeg godt forbi. I starten af singeltracket. Den stakkels knægt kørte alt hvad han kunne. Hver gang han ville gøre plads, råbte faderen " Kom så" "Kør så" "Kom nu" og den slags, så knægten var tvunget til at køre videre. TIl sidts var de ren 5-6 bagved mig, der ikke kunne komme forbi. Og de begyndte så småt at blive sure og råbe "BAGFRA". Og så er det sgu synd for knægten, at faderen ikke vil lade os komme forbi. I denne her situation synes jeg, at det var faderen, der kørte cykelløb på sin søns vegne som om det var en worldcup. Han los os først komme forbi i slutningen af det singletrack, da vi kom ud på en grussti.
Jan: Man ksn ikke skifte navn på sin chip når man er meldt til hele cuppen. Jeg havde bare købt en enkelt afdeling. Så jeg har fået mit navneskift med. Og jeg kørte igen incognito pga kulden...