Det lyder lækkert - men det kan jo godt trække lidt ud f.eks. kommer der nok til at gå en times tid efter at jeg kommer i mål fra den lange før Casper O kommer ind efter den korte
Peter Christensen wrote:Det lyder lækkert - men det kan jo godt trække lidt ud f.eks. kommer der nok til at gå en times tid efter at jeg kommer i mål fra den lange før Casper O kommer ind efter den korte
baaaa. vi for se... nu har du jo 20min forspring, men det ku jo være jeg nåede at hente dig alligevel....
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Pandekager er vejen til mit hjerte, så hvem skal have en stor krammer???
By the way - hvis nogen skulle være i tvivl, så kan jeg sagtens aftage en hel del pandekager.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Der skal da være længe åbent, i 'casa de pancake', med både en 40 og 80 km rute Kan man hoppe i saune og spa mens man venter?
Hvis du kan skaffe et mobilt et af slagsen så stiller jeg det gerne op i haven og ja der er længe åbent, men det er pandekagekokken (Marcus) skam også indstillet på
Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem
Nej, det er der ikke... Sig Camelbag!
men burde 2x0.75l være nok til 40K?? Jeg tager 2L i min Camelbag med til de 77k...
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem
men burde 2x0.75l være nok til 40K?? Jeg tager 2L i min Camelbag med til de 77k...
Der kan desværre kun være en .75 og .50 flaske på den cykel jeg har lånt. Camelbag har jeg ikke købt endnu Så jeg bliver nok lidt tørstig når jeg kommer i mål efter de 77k
Der kan desværre kun være en .75 og .50 flaske på den cykel jeg har lånt. Camelbag har jeg ikke købt endnu Så jeg bliver nok lidt tørstig når jeg kommer i mål efter de 77k