Gribben den 16/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Kan en "skabs"hustler også få pandekager???

For hvis man kan det vil jeg gerne bestille 2...med nutella ;-)
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Alice 'Cooper' wrote:Kan en "skabs"hustler også få pandekager???

Naturligvis også skabshustlere ja :) Og den med Nutellaen lader jeg lige gå videre....har jeg vist aldrig smagt før
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Det lyder lækkert - men det kan jo godt trække lidt ud f.eks. kommer der nok til at gå en times tid efter at jeg kommer i mål fra den lange før Casper O kommer ind efter den korte :wink:
Gid det snart var maj...!
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Peter Christensen wrote:Det lyder lækkert - men det kan jo godt trække lidt ud f.eks. kommer der nok til at gå en times tid efter at jeg kommer i mål fra den lange før Casper O kommer ind efter den korte :wink:
baaaa. vi for se... nu har du jo 20min forspring, men det ku jo være jeg nåede at hente dig alligevel.... :)
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Alice 'Cooper' wrote:Kan en "skabs"hustler også få pandekager???

ja da, for du står da heller ikke på her http://www.team-ride4fun.blogspot.com/ "endnu"
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

HOV...!!!
Hvem sagde pandekager???

Pandekager er vejen til mit hjerte, så hvem skal have en stor krammer??? :wink:
By the way - hvis nogen skulle være i tvivl, så kan jeg sagtens aftage en hel del pandekager. :twisted:
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

UHMMMMMM - Jeg tror ikke jeg skal kører alligevel jeg kommer bare for pandekagernes skyld :wink:

/Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Straarup wrote:UHMMMMMM - Jeg tror ikke jeg skal kører alligevel jeg kommer bare for pandekagernes skyld :wink:

/Strået
Der er 4 pander, så du kommer bare lidt tidligere :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der skal da være længe åbent, i 'casa de pancake', med både en 40 og 80 km rute :roll: Kan man hoppe i saune og spa mens man venter?
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Der skal da være længe åbent, i 'casa de pancake', med både en 40 og 80 km rute :roll: Kan man hoppe i saune og spa mens man venter?
Hvis du kan skaffe et mobilt et af slagsen så stiller jeg det gerne op i haven ;) og ja der er længe åbent, men det er pandekagekokken (Marcus) skam også indstillet på :)
nbstok
Ny på Hustleren

Post by nbstok »

Jeg kan desværre ikke deltage, men skal nok skænke jer en tanke når jeg sidder og nyder en dejlig brunch i Berlin søndag formiddag :D
Nicolai

Lave Skov blå rute, nu med endnu mere mudder.
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem :?
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Kim Bjergelefanten Holst wrote:Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem :?
Nej, det er der ikke... Sig Camelbag!
men burde 2x0.75l være nok til 40K?? Jeg tager 2L i min Camelbag med til de 77k...
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Jais wrote:
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Har lige læst den mail vi har fået fra Gribben. Der står at der er forplejning i start/mål området. Er der ikke noget depot på ruten? Ellers får jeg da et væske problem :?
men burde 2x0.75l være nok til 40K?? Jeg tager 2L i min Camelbag med til de 77k...
Der kan desværre kun være en .75 og .50 flaske på den cykel jeg har lånt. Camelbag har jeg ikke købt endnu :( Så jeg bliver nok lidt tørstig når jeg kommer i mål efter de 77k
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Kim Bjergelefanten Holst wrote:
Jais wrote:
Der kan desværre kun være en .75 og .50 flaske på den cykel jeg har lånt. Camelbag har jeg ikke købt endnu :( Så jeg bliver nok lidt tørstig når jeg kommer i mål efter de 77k
Så må der en .75 i ryglommen :roll: :roll:
Rivette F8
Post Reply