Sommertræning
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Ja, det er rigtigt, men når vi nu har besluttet at have nogle (semi-) faste træningsdage, så er det da meget rart at vide hvilke dage det er...Dan wrote:Jeg tror ikke der er taget beslutning om noget. Jeg vil også helst tirsdag/torsdag men det er jo frit for enhver at forslå en tur når de har lyst.

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
absolut. og det er mandag-onsdag http://www.teamhustler.dk/topic.php?t=1044Charlotte vM wrote:Ja, det er rigtigt, men når vi nu har besluttet at have nogle (semi-) faste træningsdage, så er det da meget rart at vide hvilke dage det er...Dan wrote:Jeg tror ikke der er taget beslutning om noget. Jeg vil også helst tirsdag/torsdag men det er jo frit for enhver at forslå en tur når de har lyst.
Som der også står i linket, så er det altid en god idé at bruge boardet til annoncere en tur..mere så folk ikke møder op uden der kommer andre
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Så tror jeg at der bliver 2 hold til sommertræning i 2008 ;-(Dan wrote:absolut. og det er mandag-onsdag http://www.teamhustler.dk/topic.php?t=1044Charlotte vM wrote:Ja, det er rigtigt, men når vi nu har besluttet at have nogle (semi-) faste træningsdage, så er det da meget rart at vide hvilke dage det er...Dan wrote:Jeg tror ikke der er taget beslutning om noget. Jeg vil også helst tirsdag/torsdag men det er jo frit for enhver at forslå en tur når de har lyst.
Som der også står i linket, så er det altid en god idé at bruge boardet til annoncere en tur..mere så folk ikke møder op uden der kommer andre
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!
Er også mest til tirsdag/torsdag, og kan se der er 8 som er til Tir/Tor og
2 på Man/Ons, men som sidste år vil jeg nok stadig køre MX /hygge om onsdagen.
PS. Mig og Preben(DMK) starter snart på Intervaller på Høngsbjerget(albertslund bjerget) og alle kan være med.
2 på Man/Ons, men som sidste år vil jeg nok stadig køre MX /hygge om onsdagen.
PS. Mig og Preben(DMK) starter snart på Intervaller på Høngsbjerget(albertslund bjerget) og alle kan være med.
Den der kører med LEFTY i skoven,
er bedst udstyret.
er bedst udstyret.
-
- 3000+ posts = spammer
- Gudmundseth
- Uden hjælpemotor
Vil det så sige at første træning er på onsdag fra Holte eller starter vi først på mandag?
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Rune "morfar"
- Med nye kabler
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg indordner mig helt og aldelesDan wrote:hehe...godt forsøg der. Jeg forslår, at vi dropper alt om semi-faste træningsdage og tager det fra uge til uge?? Hvis der er flertal for nogle bestemte dage, løser det sig vel automatisk??Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Dan er træner, han bestemmer.

PS: Rune du er meget velkommen, men hvad med Team Ride4fun

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener