Deal .... jeg står der !Klart... skal vi sige 09:15 ved mig??
Grønbech's klogeskole for Hustlere... (3/11 kl. 10.00)
- Hanne
- Med nyvasket cykel
jeg kommer ikke den dag - så kakao og billeder må I have til gode - evt til Fall race for det løb kommer jeg heller ikke til at køreJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Hanne, du kommer da med Kamera og varm kakao?
/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Kære Hustlere,
hvor er det fedt at se, at så mange har lyst til at deltage. Nu nærmer dagen sig jo med hastige skridt, derfor vil det være til stor hjælp for mig, hvis I kunne give en melding på hvad vi ønsker at træne... Hartvigsen har sagt ”hop over træstamme” + tekniske opkørsler(med rødder) samt XC ”drops”, Graf’en ønsker hurtige(og hurtigere) sving, også nedad..... Kom gerne med flere forslag ?
Dan; står du for koordineringen af disse input og ligger på forsiden/første side/intro ?
Ellers er der kun en ting at sige... Skoven er grøn på lørdag(tilsat lidt hvidt)
hvor er det fedt at se, at så mange har lyst til at deltage. Nu nærmer dagen sig jo med hastige skridt, derfor vil det være til stor hjælp for mig, hvis I kunne give en melding på hvad vi ønsker at træne... Hartvigsen har sagt ”hop over træstamme” + tekniske opkørsler(med rødder) samt XC ”drops”, Graf’en ønsker hurtige(og hurtigere) sving, også nedad..... Kom gerne med flere forslag ?
Dan; står du for koordineringen af disse input og ligger på forsiden/første side/intro ?
Ellers er der kun en ting at sige... Skoven er grøn på lørdag(tilsat lidt hvidt)

Den Hvide Hustler
www.t-bikes.com
www.t-bikes.com
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Jeg har fået en #%!#!-nerve i klemme i ryggen og må ikke træne før det er iorden...
Jeg vil derimod gerne komme og tage nogle billeder hvis der er nogen (BoS?) der tager et kamera med, og man kan liste-cykle eller gå med rundt? 

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Var det et "Ja, man kan sagtens gå/liste-cykle ruten rundt, så du kommer bare og tager billeder!"?Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ville være fedt Charlotte.

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
-
- 3000+ posts = spammer
...skal det gå hurtigt er kodeorderne vel:
Idealkurve...det perfekte spor...hvor tabet af fart er mindst...
Bremseteknik... i sving..nedkørsler...hvor meget? så man ikke ødelægger idealkurven...og det gode spor, så man kommer ud af svinget med fart på...
Idealkurve...det perfekte spor...hvor tabet af fart er mindst...
Bremseteknik... i sving..nedkørsler...hvor meget? så man ikke ødelægger idealkurven...og det gode spor, så man kommer ud af svinget med fart på...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg har mødt få træstammer på tværs af sporet, så der kan jeg godt finde ud af at stå af, men hvordan bremser og snorer man på en stejl nedkørsel med masser af træer?
Det vil jeg godt lære så at jeg undgår at blive nervøs og panikbremse med et forstuvet håndled til følge.
Det er mit største problem og det skete desværre i vinters Cup, og det satte mig ud af spillet i de 4 efterfølgende cupper og det har igen gjort mig ekstra forsigtig ;-(.
Det vil jeg godt lære så at jeg undgår at blive nervøs og panikbremse med et forstuvet håndled til følge.
Det er mit største problem og det skete desværre i vinters Cup, og det satte mig ud af spillet i de 4 efterfølgende cupper og det har igen gjort mig ekstra forsigtig ;-(.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Thomas Andersen
- Helt uden hænder!
-
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Rigtig god fornøjelse allesammen - kom hele hjem 

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.