Super hjælp af Dan, og de andre som hjalp

du få dagens Hustler fidusbamse. Og en ny trøje.
Ellers en perfekt dag i Asserbo. Jeg var lidt spændt på at køre løb igen efter 6 måneder uden race. Jeg startede i boks 3 ved siden af alle pigerne, og den stille start gjorde, at jeg havde rimlig med energi hele vejen. Efter ca. 2 km fandt jeg ud af at på det ydre ser Marie yndig ud, men inde i hende gemmer der sig en havnearbejder. "h#ad f?ck &¤%#" blev der råbt efter en NSC mand der mente at hun ikke flyttede sig hurtigt nok, da hendes kæde røg af. Morten hentede jeg kort efter, hvilket overraskede mig, men da pulsen fortsat var på den legale side af det planlagte, fortsatte jeg med at holde tempoet oppe. Efter første omgang kunne jeg se at det måske ville blive til fem omgange ialt. Det havde jeg ikke lige planlagt med vand, banan og gel, men jeg fortsatte i samme tempo, og da jeg havde fundet en god gruppe, var det bare med at hænge på. I starten af anden omgang kørte jeg i front af gruppen af trådte godt igennem, "god føring" blev der sagt bagfra, fra den eneste som kunne hænge på, så det var bare at fortsætte, og hente flere foran. Kort ude på tredie omgang lavede jeg en lille fejl, og så var de andre 50 meter foran, samtidig mistede jeg modet ved at tænke på ialt fem omgange, så jeg mistede noget fart, og samtidig kunne jeg ikke få pulsen helt op. Da jeg i starten af fjerde omgang kunne se flere foran, tænkte jeg at hvis de skulle nå endnu en omgang så ville de formentlig også lide, så jeg fik modet igen, og gav den lidt ekstra, samtidig med at pulsen steg igen. Jeg fik hurtigt hentet dem foran, og så var det bare med at få overstået omgangen. Da jeg så 3 x grønt foran fik den lidt ekstra. 1.59.59 og jeg kunne tage en omgang mere, men en hurtig snak med ham der var kommet 3 sekunder før, afgjorde det. Jeg stoppede, og var egentlig ganske godt tilfreds med at være kommet igang med at køre løb igen.