1 afd. Postcup i Korsør

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Diana
Cykelmyg

1 afd. Postcup i Korsør

Post by Diana »

Hvis der er nogen, der har lyst til DCU løb som alternativ til Fitness.dk løb i Slagelse... Køres XC-løb i Korsør :lol:

Se mere her: http://www.kcc-motion.dk/news.php?readmore=7

Rundstrækning på 5,5 km ca. 6 runder...

Jeg vil prøve at komme af med en nattevagt lørdag...endeligt svar midt i ugen...

Til Harvigsen, vil gerne booke en plads i bilen.. :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Diana du da ha' en masse afspadsering, men den kan man måske ikke ta'r nå det passer en selv????
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ja kommer, hvis jeg når at få min licens.... syns ellers der var en gl. tråd om dette, men måske jeg husker galt.. nu bruger vi bare denne her så.
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Der var ikke nogen tråd... :roll: men der var skrevet lidt om løbet under info vedr. Fitness.dk...

Du skal jo bare have overført pengene til dcu-sj 600 kr. via netbank og bede om en kvittering fra banken..til 10 kr. Jeg har heller ikke fysisk mit licens endnu... men dcu godtager, at du kører, hvis du har betalt.. :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

jeg beder aldrig om kvitering :-)

til alle DCU løb var de (løbsledelsen) ellers MEGET strenge sidste år med at man skulle have sin licens med til hvert løb, men det lykkedes da for mig at stille op til DM uden, da jeg henviste til mit licens nummer på www.dcu-sj.dk siden
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Har fået ændret vagten lidt om lørdagen...så jeg kan nå at sove... :roll: Så jeg stiller til start i Korsør...

Har også fået et lift... \:D/
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Så fik jeg endelig "en kopi" af min licens på email, ved at rykker på dcusj@dcu-sj.dk, så skal jeg bare monterer kranksæt :oops: så jeg er næsten klar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Morten Hartvigsen wrote:Så fik jeg endelig "en kopi" af min licens på email, ved at rykker på dcusj@dcu-sj.dk, så skal jeg bare monterer kranksæt :oops: så jeg er næsten klar
I får et chock.......... Ghosten er sgu køreklar for første gang siden Maj 2006 :roll: det bliver fedt, selvom jeg nu husker Korsør som en nok mest "hardtail rute".
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fedt (selv om jeg ikek tror på det). Held og lykke i morgen til jer begge.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Morten Hartvigsen wrote:I får et chock.......... Ghosten er sgu køreklar for første gang siden Maj 2006 :roll: det bliver fedt, selvom jeg nu husker Korsør som en nok mest "hardtail rute".
Var det ikke den du kørte på til nordic24 sidste år da dit extralite kranksæt gik i stykker?? altså i juni :D
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

ja, ok Dan Juni... :? Så cyklen står som 99% ny, og alle dele er også næsten nye.

Er der virkelig ikke andre der skal med de 113km til Lystskoven ? Hanne - troede du skulle køre DCU løb ?

http://www.kcc-motion.dk/news.php?readmore=7

Jeg ser til min "skræk" at H40 først starter 13:30 - så jeg bliver nødt til at sove længe :lol:
Post Reply