Der var ikke nogen tråd... men der var skrevet lidt om løbet under info vedr. Fitness.dk...
Du skal jo bare have overført pengene til dcu-sj 600 kr. via netbank og bede om en kvittering fra banken..til 10 kr. Jeg har heller ikke fysisk mit licens endnu... men dcu godtager, at du kører, hvis du har betalt..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
til alle DCU løb var de (løbsledelsen) ellers MEGET strenge sidste år med at man skulle have sin licens med til hvert løb, men det lykkedes da for mig at stille op til DM uden, da jeg henviste til mit licens nummer på www.dcu-sj.dk siden
Morten Hartvigsen wrote:Så fik jeg endelig "en kopi" af min licens på email, ved at rykker på dcusj@dcu-sj.dk, så skal jeg bare monterer kranksæt så jeg er næsten klar
I får et chock.......... Ghosten er sgu køreklar for første gang siden Maj 2006 det bliver fedt, selvom jeg nu husker Korsør som en nok mest "hardtail rute".
Morten Hartvigsen wrote:I får et chock.......... Ghosten er sgu køreklar for første gang siden Maj 2006 det bliver fedt, selvom jeg nu husker Korsør som en nok mest "hardtail rute".
Var det ikke den du kørte på til nordic24 sidste år da dit extralite kranksæt gik i stykker?? altså i juni