Lygtetur: Tirsdag 23/1 kl. 18.00 (Spinning er aflyst uge 4)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Hanne wrote:Ja - jeg må jo desværre lige melde fra, da mit geardrop lige skal skiftes først - men torsdag burde jeg være klar igen ;)
Altså hvis det er på lager (og du har en ordentlig unbrako nøgle) så tager det 15 sek at skifte... Og du havde jo et liggende. Eller skal du noget andet sammen med hr. StramBalle? :-D
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

HA HA.. hvor er du morsom BO.. ;).. Nej - jeg har ingen andre planer - jeg skal også have skiftet min saddelpind og et par andre ting, så cyklen skal i morgen lige op forbi smeden i Holte.. ;).
OG havde jeg haft overarme på din størrelse, så kunne jeg også selv få droppet af og skifte det .- for det er jo ingen større operation heldigvis ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Dalle

Post by Dalle »

Skakke, du er total griner, men takker for de rosene ord om mine stramme baller, de holder 1000%.

Feel free to touch, if you dare?? :lol:

Dalle, med de stramme baller :D

Ps, melder fra til Tirsdag og Torsdag, skal ud med kunder og spise fint(de er bornholmere), snøft, trøst modtages med kyshånd
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Seføli er det træning, det bliver bare på de list større stier, hvor der ikke er mudder. VI skal have nogle km i benerne!!!
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

grundet min egen mangel på erfaring, så må jeg lige høre... hvormeget sne skal der til før folk tager dup-dæk på ? Mener.. kan jeg rulle imorgen på K::nob's ? de store stier blir jo hurtigt stampet godt glatte
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Øhhh - jeg har aldrig haft pigdæk på hvis det er det du mener! - Tror også at det stort set kun er Los Lohmans der har gjort forsøget.

Det er iøvrigt is der evt kan berettige dem - sne er ikke noget problem. Mht i morgen så bliver der næppe nogen problemer i den retning.
Image
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Jeg kommer muligvis i morgen (skal muligvis arbejde over). Kan vi køre ned i Kirkeskoven og køre lidt styrke intervaller inden vi triller rundt på Slush ruten.

Det er jo en rundstrækning, så alle kan være med. Og det tager jo ikke mange minutter at køre den et par gange.

Bagefter kan vi trille - Geels eller whatever. Bare så det ikke bliver hygge tempo hele turen....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Dæk med spikes er til hard is, og så skal det kun på forhjulet. Det kræver alt for mange kræfter at kører med de dæk efter min mening.

Jak
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg skal desværre være på arbejde til kl.- 2200 så kan jeg ikke ændre dette vanvittige tidspunkt så kommer jeg desværre ikke ;-((

Jeg havde glædet mig så meget til at prøve min nye lygte. ;-(
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

pigdæk

Post by Jan Lohmann »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Dæk med spikes er til hard is, og så skal det kun på forhjulet. Det kræver alt for mange kræfter at kører med de dæk efter min mening.

Jak
Tilsutter mig Jakob's udsagn. På asfalt er de en 'katastrofe' og på alt andet end ren is er de meget tunge at trække rundt med.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Æv - æv. Kommer til at svigte feltet i morgen :oops:
Men nevøen har fødselsdag - han får naturligvis noget cykelrelateret "carboing" 8)
Image
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Stephan Bak wrote: Troede da ellers at du skulle stå på ski...
Skal afsted på fredag....;-) og nu med sne..... :D :D :D

Er tvivlsom imorgen, igår tog jeg lige trappen i flyvende stil og har slået albuen gul, blå og til dobbeltstørrelse :cry: , så det er ikke sikkert den er klar imorgen. :(

Lygten er ellers opladet og klar så hvis is og asperiner kan klare albue så ses vi imorgen på Geels :wink:
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jeg kommer slet ikke afsted i denne uge.. er ude med deffekt :? Håber at være klar til slush
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Er vi nogle få tilbage så?
Jyden, JLo, Fabricius, Skakke og jeg?
Jeg kan ikke selv finde rundt i Geels/Kirkeskoven så jeg håber der kommer nogen som kan. :? :shock: :?
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeg kommer da 100!
Post Reply