Hanne wrote:Ja - jeg må jo desværre lige melde fra, da mit geardrop lige skal skiftes først - men torsdag burde jeg være klar igen
Altså hvis det er på lager (og du har en ordentlig unbrako nøgle) så tager det 15 sek at skifte... Og du havde jo et liggende. Eller skal du noget andet sammen med hr. StramBalle?
HA HA.. hvor er du morsom BO.. .. Nej - jeg har ingen andre planer - jeg skal også have skiftet min saddelpind og et par andre ting, så cyklen skal i morgen lige op forbi smeden i Holte.. .
OG havde jeg haft overarme på din størrelse, så kunne jeg også selv få droppet af og skifte det .- for det er jo ingen større operation heldigvis
grundet min egen mangel på erfaring, så må jeg lige høre... hvormeget sne skal der til før folk tager dup-dæk på ? Mener.. kan jeg rulle imorgen på K::nob's ? de store stier blir jo hurtigt stampet godt glatte
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jeg kommer muligvis i morgen (skal muligvis arbejde over). Kan vi køre ned i Kirkeskoven og køre lidt styrke intervaller inden vi triller rundt på Slush ruten.
Det er jo en rundstrækning, så alle kan være med. Og det tager jo ikke mange minutter at køre den et par gange.
Bagefter kan vi trille - Geels eller whatever. Bare så det ikke bliver hygge tempo hele turen....
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Dæk med spikes er til hard is, og så skal det kun på forhjulet. Det kræver alt for mange kræfter at kører med de dæk efter min mening.
Jak
Tilsutter mig Jakob's udsagn. På asfalt er de en 'katastrofe' og på alt andet end ren is er de meget tunge at trække rundt med.
Stephan Bak wrote: Troede da ellers at du skulle stå på ski...
Skal afsted på fredag.... og nu med sne.....
Er tvivlsom imorgen, igår tog jeg lige trappen i flyvende stil og har slået albuen gul, blå og til dobbeltstørrelse , så det er ikke sikkert den er klar imorgen.
Lygten er ellers opladet og klar så hvis is og asperiner kan klare albue så ses vi imorgen på Geels
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Er vi nogle få tilbage så?
Jyden, JLo, Fabricius, Skakke og jeg?
Jeg kan ikke selv finde rundt i Geels/Kirkeskoven så jeg håber der kommer nogen som kan.