Hejsa. Jan og jeg RULLER en tur på MTB'en fra Nygårdsvej klokken 13.00. Jeg har ingen anelse om hvor langt vi kører, da jeg har problemer med ryggen, turen er lidt en test af om jeg kan sidde på MTB'en, for jeg kan ikke køre på raceren for tiden Måske holder jeg hurtigt, men det skal jo ikke stoppe andre for at få en god tur ud af det
Sweet Bunny! Jeg vil MEGET gerne prøve en tur! Jeg ringer til dig i morgen før frokost (ca. 10.30 - 11.00) super nice hcis jeg kan låne den i et par timer!
...og tak for dine QR's, de er kanon og sider på lågen
J-LO wrote:Sweet Bunny! Jeg vil MEGET gerne prøve en tur! Jeg ringer til dig i morgen før frokost (ca. 10.30 - 11.00) super nice hcis jeg kan låne den i et par timer!
...og tak for dine QR's, de er kanon og sider på lågen
arh Jenny, du skulle have ringet igår så vi kunne have aftalt noget..... Jeg er på arbejde idag og biken står der hjemme
Han var startet da han var 50år fordi han have beskadiget en menisk, så to knogler var vokset samme, og kørte snowboard fordi det giver god træning for ryggen.
Jeg kan da godt selv mærke at rygger ikke er så frisk som da jeg var 20, og at det kræver at jeg rører mig meget og laver lidt styrketræning ind imellem for ikke at blive helt stiv.
Men JLO - Min pointe er - never give op -du er jo en ung mand i forhold til ham min lærer på 60!
Vor kørsel i dag kl 1300 er desværre aflyst, da Jakob,allerede inden turen, har store problemer med sin 'ryg'
Go' bedring!
Det er satme surt Jenny
... men som Morten skriver, dont give up!!! jeg har selv haft meget gavn af roning!!! har roet på rimeligt højt niveau og ikke døjet med ryggen efter den tid... før havde jeg tit rygsmerter!
prøv det!!! (ropiger er også RET søde ... de kan tage ved!!!)
Tak for de søde ord Efter 6 timers arbejde i haven (hos de gamle - nu var jeg jo mødt op), fik jeg varmet legmet så meget op, og bevæget mig så meget, at det faktisk lykkedes mig at kører rundt om Farumsø på MTB'en - så der er vel håb forude!!! (Hele 13km)
Jeg skal nok nakke jer på sporet, bare ikke i denne uge