Spordag d. 12. oktober kl. 9.30
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Spordag d. 12. oktober kl. 9.30
Muligvis årets sidste spordag.
Vi skal ha lavet stykket efter Gedderygsmosen ( http://www.findvej.dk/55.75633,12.36454 ... &maptype=6" onclick="window.open(this.href);return false;).
En del af sporet skal forstærkes med stabil og toplag, der skal bygges en bro og 2 rockbox ved opkørslerne til broen.
Når vi har renoveret dette stykke, så har vi efterhånden et dejlig langt stykke singletrack.
Vi har alt udstyr, men det vil hjælpe hvis der er en enkelt eller to, som vil medbringe en trillebør.
En motorsav ville også sørge for at vi ikke skal save brodækket i hånden.
Medbring handsker og godt humør.
Torbens catering sørger for mad igen.
Tilmeld dig derfor i tråden.
Vi skal ha lavet stykket efter Gedderygsmosen ( http://www.findvej.dk/55.75633,12.36454 ... &maptype=6" onclick="window.open(this.href);return false;).
En del af sporet skal forstærkes med stabil og toplag, der skal bygges en bro og 2 rockbox ved opkørslerne til broen.
Når vi har renoveret dette stykke, så har vi efterhånden et dejlig langt stykke singletrack.
Vi har alt udstyr, men det vil hjælpe hvis der er en enkelt eller to, som vil medbringe en trillebør.
En motorsav ville også sørge for at vi ikke skal save brodækket i hånden.
Medbring handsker og godt humør.
Torbens catering sørger for mad igen.
Tilmeld dig derfor i tråden.
Last edited by Jacob Korsholm on 04 Oct 2014, 19:31, edited 2 times in total.
- Mikkel Henningsen
- Bjergrytter af statur
Re: Spordag d. 12. oktober kl. 9.30
Noteret
Kom i øvrigt alle med til Rommedahl Classic om lørdagen - det bliver ren hygge og fælles touring stemning

Kom i øvrigt alle med til Rommedahl Classic om lørdagen - det bliver ren hygge og fælles touring stemning
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Jeg bliver nok nødt til at tage ud i Hareskoven og forberede lidt til søndagen.
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Skal Torben kun købe mad til Torben og jeg?
Eller er der nogen der har glemt at melde sig til?
Så bliver det skovlystJacob Korsholm wrote:Skal Torben kun købe mad til Torben og jeg?
- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Fødselsdag i familien... øv
- Mikkel Henningsen
- Bjergrytter af statur
Hvis i synes jeg bare skal arbejde, mens i to spiser, så kan i da godt nøjedes med at købe mad til to 

It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Godt du også kommerMikkel Henningsen wrote:Hvis i synes jeg bare skal arbejde, mens i to spiser, så kan i da godt nøjedes med at købe mad til to

- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Er der ikke noget med at du skylder et par timer fra sidste gang? Nogen med en spraydåse??Mikkel Henningsen wrote:Hvis i synes jeg bare skal arbejde, mens i to spiser, så kan i da godt nøjedes med at købe mad til to

Men giv ham hellere noget mad alligevel, han er en fattig studerende

- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Det lyder godt. Vi har lånt en mototsav af skoven, hvis du vil spare lidt på din egen.
faktisk så trænger de til at lave noget, så med mindre det er en specialsav.....Jacob Korsholm wrote:Det lyder godt. Vi har lånt en mototsav af skoven, hvis du vil spare lidt på din egen.
/Niels
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Det kan jeg svare på på lørdag, men tror det er en ganske almindelig sav.Niels P wrote:faktisk så trænger de til at lave noget, så med mindre det er en specialsav.....Jacob Korsholm wrote:Det lyder godt. Vi har lånt en mototsav af skoven, hvis du vil spare lidt på din egen.
Døjer stadig med bøjede ribben, hvis dagsformen er ok, dukker jeg op og ser hvad jeg kan bidrage med..
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Niels, Skriv mig en PM eller giv mig et kald over week-enden, hvis du mangler brænde, eller bare trænger til at svinge saven, da jeg har min egen sanke grund...Niels P wrote:faktisk så trænger de til at lave noget, så med mindre det er en specialsav.....Jacob Korsholm wrote:Det lyder godt. Vi har lånt en mototsav af skoven, hvis du vil spare lidt på din egen.
Last edited by Morten Hartvigsen on 12 Oct 2014, 10:29, edited 1 time in total.