LIVE - Dolomiti 2013
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
LIVE - Dolomiti 2013
Hustler caravanen er på vej syd på. Forude venter weekenden med store udfordringer.
Følg med her, der vil løbende komme opdateringer.
Resultater og direkte kamera her: http://www.datasport.com/live/?racenr=15301&m=se
Torsdag aften: check in på hotellet er klaret og der er indtaget den første middag.
Imorgen står den på cykel check, rulle tur ind til start byen for afhentning af start nr. og goodieback, og let træning på de første km af ruten.
Alle meldes klar efter de 14 timer i bilerne.
Følg med her, der vil løbende komme opdateringer.
Resultater og direkte kamera her: http://www.datasport.com/live/?racenr=15301&m=se
Torsdag aften: check in på hotellet er klaret og der er indtaget den første middag.
Imorgen står den på cykel check, rulle tur ind til start byen for afhentning af start nr. og goodieback, og let træning på de første km af ruten.
Alle meldes klar efter de 14 timer i bilerne.
-
- Stuntcyklist!
Re: LIVE - Dolomiti 2013
Vejret er perfekt, høj sol og enkelte skyer der gør at der er en fin temperatur. Inde- og udendørspool hvor Carl og Christian allerede har taget en dukkert.
Bjerget ser flot ud her i morgen solen, hvor jeg har en fantastisk udsigt til den sidste stigning. Kabineliften kører, så mon ikke den også kører i morgen? Så kan vi få et lille lift og komme først i mål.
Bjerget ser flot ud her i morgen solen, hvor jeg har en fantastisk udsigt til den sidste stigning. Kabineliften kører, så mon ikke den også kører i morgen? Så kan vi få et lille lift og komme først i mål.
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Cyklerne er sat op til det helt store race, og checket på dagens træningstur.
Villabassa, start/mål byen er mtb klar.
Der er fyldt ekstra pasta på her til aften, og alle er gået tidligt i seng.
Imorgen står den på morgen mad kl. 05.30
Vejrudsigt for løbet: sol, varme og vindstille.
Villabassa, start/mål byen er mtb klar.
Der er fyldt ekstra pasta på her til aften, og alle er gået tidligt i seng.
Imorgen står den på morgen mad kl. 05.30

Vejrudsigt for løbet: sol, varme og vindstille.
rigtig rigtig god tur til jer alle, og især NIELS!!!
mvh
Jesper
mvh
Jesper
maybe some day
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Rigtig god tur i morgen, det bliver en fest 

- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
Uhh jeg tænker på jer - håber I gir den gaz og at Lotte husker at drikke og spise - nu når Poul ikke ka samle hende op 

Med grønne pedaler
-
- Punkteret
Er der nogen der ved hvorfor Steen ikke er på startlisten ?
-
- Punkteret
Så er både Steen og Klaus kommet på ...... Jeg skal nok sende alt min energi ned til jer, så i for et super godt løb...... Hep hep hep 

- Steen Andersen
- Med blød hat
Glemte min Chip på værelset og kunne ikke nå at køre retur efter den, og ja det er en lille kvajert, nu den var lagt frem og alt var lækkert. Men min tid på 60km turen blev 3.45 

Tykke kan også have tynd mave 

- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
Er træt nu og har ondt over det hele, det blev en tid på 7:15 en forbedret tid med 20 min. som jeg er til tilfreds med.
Det som jeg har erfaret idag
er at jeg aldrig bliver bjerg rytter.
Det som jeg har erfaret idag
er at jeg aldrig bliver bjerg rytter.

-
- Stuntcyklist!
Hvem kom først i mål? Det gjorde jeg for første gang!!!
Det var et sukkerspor med bløde kurver hele vejen og hvis Steen kørte på 3:45, hvorfor blev jeg så ikke overhalet? Dvs min tid er 3:44 mindst og ikke de 4 timer fra deres hjemmeside.
Så ses vi til næste år? Ja klart, så giver vi den gazzzzz igen. Jeg er en lille bjergged ala M Patani
Det var et sukkerspor med bløde kurver hele vejen og hvis Steen kørte på 3:45, hvorfor blev jeg så ikke overhalet? Dvs min tid er 3:44 mindst og ikke de 4 timer fra deres hjemmeside.
Så ses vi til næste år? Ja klart, så giver vi den gazzzzz igen. Jeg er en lille bjergged ala M Patani
Kæmpe tak til Graff for en super arrangeret tur og lige så stor tak til Hustlere og HH'ere (HangaroundHustlere) for en fed tur.
Til dem der ikke var der ligger sporet her:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=siquegsrasfihiuf" onclick="window.open(this.href);return false;
Som det fremgår af tiden var top-3 prioriteter:
1. Kommer igennem (det var første gang)
2. Ha en super tur og nyde sporet/omgivelser/tilskuere/stemning
3. Komme igennem og have en super tur og nyde sporet/omgivelser/tilskuere/stemning
Alle 3 prioriteter blev fuldstændigt opfyldt og som sidegevinst ved at slide pibeklingen grundigt var der masser af søde Hustlere der ventede på stregen med kold Erdinger
Til dem der ikke var der ligger sporet her:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=siquegsrasfihiuf" onclick="window.open(this.href);return false;
Som det fremgår af tiden var top-3 prioriteter:
1. Kommer igennem (det var første gang)
2. Ha en super tur og nyde sporet/omgivelser/tilskuere/stemning
3. Komme igennem og have en super tur og nyde sporet/omgivelser/tilskuere/stemning

Alle 3 prioriteter blev fuldstændigt opfyldt og som sidegevinst ved at slide pibeklingen grundigt var der masser af søde Hustlere der ventede på stregen med kold Erdinger

- Steen Andersen
- Med blød hat
Peter din lille regne abe, startede vi i samme box? Nej vel, starter man uret når man køre over startstregen? Ja,Peter Baade wrote:Hvem kom først i mål? Det gjorde jeg for første gang!!!
Jeg startede over en halv time efter dig, derfor overhalede jeg dig ikke.
Tykke kan også have tynd mave 

-
- Stuntcyklist!
En halv time efter? Jeg startede i box 4 og der var 5 min imellem, dvs box 6, som var den sidste startede 10 min efter - så du startede i din egen private box? 

- Christian Jorgensen
- Træder stor mølle!
Jeg kunne konstatere at mit nye 2x10 setup rent gearmæssigt ikke lige var sagen til de møghunde af nogle stigninger der lå dernede. Måske jeg fremover skal overveje 26 foran istedet for 30 på den lille...
Det gik for mit vedkommende fint i starten, men for at holde en for mig acceptabel kadance på cirka 85 - 90, brugte jeg simpelthen for mange kræfter. Senere på ruten (stigning 3) tågede folk fra højre og venstre i sporet, så min rytme blev brudt (og benene begyndte at krampe da kræfterne ebbede ud). Stigning på over 10% i en kadance på 60-62 i gearing 30 / 34 og mine over 80 kilo. Argh!
På toppen ved skisportsstedet var jeg ikke bedste reklame for Team Hustler må jeg erkende
.
Så jeg kvittede løbet et eller andet sted efter 60 kilometer (min Garmin stod "naturligvis" også af) og kørte ad landevejen tilbage til start.
Ellers godt arrangeret og lækkert at se alle de glatte brune italienske ben delikat indsmurt i kamferolie. Mums!
Iøvrigt bør vi invitere nogle italienere til DK. Så kan de lære os at køre nedad (for det kan de sgu) og vi kan lære dem at køre rødder (for det kan de sgu ikke).
Turen i bilen med Store Henrik og Steen Med De Lækre Ben var et kapitel for sig. Men det kan vi berette mere om ved julefrokosten (indforstået snak)
.
/Christian
Det gik for mit vedkommende fint i starten, men for at holde en for mig acceptabel kadance på cirka 85 - 90, brugte jeg simpelthen for mange kræfter. Senere på ruten (stigning 3) tågede folk fra højre og venstre i sporet, så min rytme blev brudt (og benene begyndte at krampe da kræfterne ebbede ud). Stigning på over 10% i en kadance på 60-62 i gearing 30 / 34 og mine over 80 kilo. Argh!
På toppen ved skisportsstedet var jeg ikke bedste reklame for Team Hustler må jeg erkende

Så jeg kvittede løbet et eller andet sted efter 60 kilometer (min Garmin stod "naturligvis" også af) og kørte ad landevejen tilbage til start.
Ellers godt arrangeret og lækkert at se alle de glatte brune italienske ben delikat indsmurt i kamferolie. Mums!
Iøvrigt bør vi invitere nogle italienere til DK. Så kan de lære os at køre nedad (for det kan de sgu) og vi kan lære dem at køre rødder (for det kan de sgu ikke).
Turen i bilen med Store Henrik og Steen Med De Lækre Ben var et kapitel for sig. Men det kan vi berette mere om ved julefrokosten (indforstået snak)

/Christian