Hej Alle Spinners og wannabe's!
Vi nærmer os tiden, hvor der er nøjagtig 10 gange Spin tilbage af denne sæson. De kan jo hurtigt gå til spilde på sofaen og andre steder i ly for sneen. Tag skiene på og mød op på sikkert underlag til de næste runder MegeSpin.
I aften og de næste tre tirsdage vil Nils Nørskov underholde. Flere mindes måske oplevelser med tunnelsyn i december ? Hvis ikke så kom og få din straf nu!
Tine som jo har kørt fantastisk stabilt helt fra december holder afskedsrunde på torsdag. Kom og sig farvel eller på gensyn, hun vil nok ikke spare sig selv eller andre på dagen! Herefter tager Thomas Martin over. Er det nogensinde blevet opklaret, om han svømmer hjem til køge efter timen ?
Skulle du have lyst at deltage, så smid mig en mails og mød op ved Fitness.dk, Nygårdsvej 5 kl. 19:45. Tag evt. din ven/fætter/bror/søster el. andre med, som trænger til at tune formen i ly af sneen. Der er plads i salen, og prisen vil være favorabel.
Ses senere!
Lars Storm
Jeg skal desværre selv arbejde i aften
Nåh men tilbage på sporet. Tak for igår, dejligt at få slidt stængerne lidt.
Og hyggeligt med kaffe bagefter. Blæret med servering ved bordet af den yndige blondine.
Mærkeligt at der ikke er flere der kommer til spiiiin.
Jan Malling wrote:Nåh men tilbage på sporet. Tak for igår, dejligt at få slidt stængerne lidt.
Og hyggeligt med kaffe bagefter. Blæret med servering ved bordet af den yndige blondine.
Mærkeligt at der ikke er flere der kommer til spiiiin.
Så tager Jais vel lidt kage med på tirsdag?
I skulle være blevet lidt. Vi var fire stk - deriblandt den yndige instruktør - der tog over på Park og fik en pils
Ja det var der jo ingen der sage noget om, at der var moks og pils bagefter men nu var hende uden navn der heller ikke i går, så jeg gik bare grædene hjem så må vi bare prøve igen på tirsdag.