Fitness world Værløse - here I come
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Fitness world Værløse - here I come
I min vinter depri, hvor jeg er ramt af flere problemer med mine f..... tær og fingre, napper jeg lige 3 mrd i det lokale Fitness world værløse center, til div. spin hold.
Jeg mener der nu er flere hustlere dernede allerede - vi ses.
Vil nok dukke op man, fre + evt. week-end
Jeg mener der nu er flere hustlere dernede allerede - vi ses.
Vil nok dukke op man, fre + evt. week-end
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
lige en hurtig evaluering af min første spin time der igår (værløse afd.) www.fitnessworld.dk
Hjemmesiden/Booking
- booking systemet virker ok, go oversigt og søgemuligheder, ærgeligt man ikke kan vælge sit center preference
Spin timen
- go musik, og ret go lyd kvalitet, kunne godt være lidt højere
- godt program (udholdenheds time)
- motiverende instruktør
- kun få deltagere, i går var der ca. 10, og der er vel ca. 20-30 cykler
- bade forhold ok (bedre end nygårdsvej 5
)
- lidt upersonlig stemning, og det var første spin time jeg nogensinde har været til hvor der ikke blev klappet bagefter
og nu kender jeg heller ingen dernede endnu
Nu er Værløse afdelingen ikke det allermest prangende setup, så man skal ikke forvente et Comewell setup, men kan alt i alt kan godt anbefales
Der er også ret mange styrke trænings maskiner
Hjemmesiden/Booking
- booking systemet virker ok, go oversigt og søgemuligheder, ærgeligt man ikke kan vælge sit center preference
Spin timen
- go musik, og ret go lyd kvalitet, kunne godt være lidt højere
- godt program (udholdenheds time)
- motiverende instruktør
- kun få deltagere, i går var der ca. 10, og der er vel ca. 20-30 cykler
- bade forhold ok (bedre end nygårdsvej 5

- lidt upersonlig stemning, og det var første spin time jeg nogensinde har været til hvor der ikke blev klappet bagefter

Nu er Værløse afdelingen ikke det allermest prangende setup, så man skal ikke forvente et Comewell setup, men kan alt i alt kan godt anbefales
Der er også ret mange styrke trænings maskiner
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
Øverst i menuen Holdplan kan man vælge "husk center". Savner mere at man kan vælge flere centre - ville være en hjælp når træningen skal planlægges. Bruger selv Husum, Herlev, Lyngbyvej. Kvaliteten af spinningen afhænger meget af instuktøren samt hvor meget energi man har på dagen. Der er både rigtig gode og meget dårlige instruktører - og vi klapper som regel bagefterMorten Hartvigsen wrote:lige en hurtig evaluering af min første spin time der igår (værløse afd.) www.fitnessworld.dk
Hjemmesiden/Booking

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
Hold Ctrl nede og du kan vælge flere centre på en gangJohn Bo Christensen wrote:Øverst i menuen Holdplan kan man vælge "husk center". Savner mere at man kan vælge flere centre - ville være en hjælp når træningen skal planlægges. Bruger selv Husum, Herlev, Lyngbyvej. Kvaliteten af spinningen afhænger meget af instuktøren samt hvor meget energi man har på dagen. Der er både rigtig gode og meget dårlige instruktører - og vi klapper som regel bagefterMorten Hartvigsen wrote:lige en hurtig evaluering af min første spin time der igår (værløse afd.) www.fitnessworld.dk
Hjemmesiden/Booking
Mvh John

- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
Henrik Nielsen wrote:Hold Ctrl nede og du kan vælge flere centre på en gangJohn Bo Christensen wrote:Øverst i menuen Holdplan kan man vælge "husk center". Savner mere at man kan vælge flere centre - ville være en hjælp når træningen skal planlægges. Bruger selv Husum, Herlev, Lyngbyvej. Kvaliteten af spinningen afhænger meget af instuktøren samt hvor meget energi man har på dagen. Der er både rigtig gode og meget dårlige instruktører - og vi klapper som regel bagefterMorten Hartvigsen wrote:lige en hurtig evaluering af min første spin time der igår (værløse afd.) www.fitnessworld.dk
Hjemmesiden/Booking
Mvh John.
Det er fordi I taler om to forskellige systemer!John Bo Christensen wrote:Hmmm - det kan jeg ikke få til at virke. Kan kun få holdplanen til at vise et center af gangen.
Mvh John
Henrik taler om Booking Systemet http://www.fitnessworld.dk/bookingframe.php og John taler om Holdplanen https://ssl.fitnessworld.dk/holdplan/holdplan_alm.php
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
I værløse er der nu kommet "DVD Bodybike" (kan kun tilmeldes nede i klubben).
3 af cyklerne har fået monteret elektroniske cykel computer dimser der inkluderer RPM, Watt, Puls mm, og data gemmes så på et SD kort (man selv medbringer), så man kan sammenligne ens data fra gang til gang (nå vi lige får det rigtige program til det)
Henrik "den store" og jeg kørte en bjergetape i går aftes, og det var sgu pænt hårdt. Og og super fedt igen at kunne se ydelsen i watt !
3 af cyklerne har fået monteret elektroniske cykel computer dimser der inkluderer RPM, Watt, Puls mm, og data gemmes så på et SD kort (man selv medbringer), så man kan sammenligne ens data fra gang til gang (nå vi lige får det rigtige program til det)
Henrik "den store" og jeg kørte en bjergetape i går aftes, og det var sgu pænt hårdt. Og og super fedt igen at kunne se ydelsen i watt !