Ny hjelm - Bell Sweep R?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Ny hjelm - Bell Sweep R?

Post by Peter 'TB' »

Nogle der kender til denne hjelm? Hvad er forskellen på den og en Sweep?
Og kan man købe skygge til den?
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Nå jeg er lidt en kvinde i aften, for har ombestemt mig.. nogle der kender noget til en Giro Athlon 2010?

Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Køb ikke hjelme online! De skal passe ordenligt for at virke. Regner med det er hensigten, da disse spm. kan besvares i butikken;)

Prøv den og støt evt. din lokale biks.

J
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Køb ikke hjelme online! De skal passe ordenligt for at virke. Regner med det er hensigten, da disse spm. kan besvares i butikken;)

Prøv den og støt evt. din lokale biks.

J
Vi er helt enige, problemet er at den grønne ikke kan fåes her i DK :( Jeg har prøvet en Athlon i anden farve - godt nok en 09 model, men lur mig om ikke pasformen er den samme. Hvis der så bare var en i DK der kunne sælge den :cry:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Importøren har ikke forstået hvor stort GRØNT er... Men, de vil fortryde når de ser hvor mange grønne cykler der kommer i år, se ex. Cannondales topmodeller.

Image

Image

Image
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Ja så godt cannondalen inde hos rex - mums!

Men surt at man ikke kan få den grønne hjelm herhjemme, min lokale pusher har opgivet at prøve og få den hjem til mig, så der er ikke andet at gøre end at tage den over nettet :(
User avatar
Gunnar G
Set uden lys
Posts: 1027
Joined: 29 Aug 2009, 13:41
Location: Vanløse

Post by Gunnar G »

Billederne ser lidt redigerede ud... Selv teksten på dækkene ("Furious Fred") er grøn!

Original topic: Jeg mener Sweep R bare er landevejsmodellen, uden visir. Sådan én har jeg kørt med i mange år, og været godt tilfreds.
User avatar
Straarup
Mangler prokontrakt
Posts: 1523
Joined: 22 Nov 2006, 14:55
Location: Rødovre
Contact:

Post by Straarup »

Dette er den samme hjelm, men i en 2009 model. Kender du Giro str. er det bare at bestille på nettet.

Har ikke kunne finde Athlon i en dansk butik

Image

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
User avatar
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel
Posts: 2323
Joined: 22 Jul 2008, 22:03
Location: Vejby

Post by Henrik Storgaard »

Cannondale One Forty i grøn - det er jo ren orgasme på to hjul...føj hvor er den lækker!!!
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Straarup wrote:Dette er den samme hjelm, men i en 2009 model. Kender du Giro str. er det bare at bestille på nettet.

Har ikke kunne finde Athlon i en dansk butik

Image

//Strået
Importøren har Athlon, men ikke i grøn - hverken i 09 eller 10. Jeg har prøvet en 09 model og den passer mig ret godt :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg venter stadig på denne grønne athlon hjelm fra CRC, har ventet 3-4uger nu, de mangler lev. fra leverandøren (de fleste andre farver er på lager). Der var heller ingen i DK der havde den grønne.
Last edited by Morten Hartvigsen on 16 Dec 2009, 12:01, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Gunnar Gudnason wrote:Billederne ser lidt redigerede ud... Selv teksten på dækkene ("Furious Fred") er grøn!

Original topic: Jeg mener Sweep R bare er landevejsmodellen, uden visir. Sådan én har jeg kørt med i mange år, og været godt tilfreds.
Det er ikke unormalt at der laves special dæk til producenterne, så det grønne skal nok passe. Scott har dem i helt hvide... (Gummiet)
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Morten Hartvigsen wrote:jeg venter stadig på denne grønne athlon hjelm fra CRC, har ventet 3-4uger nu, de mangler lev. fra leverandøren (de fleste andre farver er på lager). Der var heller ingen i DK der havde den grønne.
Jeg har fundet en leverandør der har de nye 10 modeller på lager (den jeg viste før) til 103 Dollars + 40 dollars i fragt. Måske du skal have en med?
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3304
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Peter 'TB' wrote:Jeg har fundet en leverandør der har de nye 10 modeller på lager (den jeg viste før) til 103 Dollars + 40 dollars i fragt. Måske du skal have en med?
husk moms of pæst DK gebyr...
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Peter 'TB' wrote:
Morten Hartvigsen wrote:jeg venter stadig på denne grønne athlon hjelm fra CRC, har ventet 3-4uger nu, de mangler lev. fra leverandøren (de fleste andre farver er på lager). Der var heller ingen i DK der havde den grønne.
Jeg har fundet en leverandør der har de nye 10 modeller på lager (den jeg viste før) til 103 Dollars + 40 dollars i fragt. Måske du skal have en med?
det ER faktisk en 2010 jeg har bestilt her http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=44597

så, jeg rykker dem lige og hører hvad der sker...jeg har nemlig betalt.. så det er nemmest at jeg beholder den restordre
Post Reply