Lørdag d. 22. august fra toppen af Geeeeeeelsbak kl. 10.00
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Så er det vidst på tide at komme ud og hilse på nogle af de nye Hustlere.
Der køres i roligt hyggetempo hvor ALLE kan være med af 2 årsager 1) mega dårlig form 2) vi skal have energi til aftenens generalforsamling.
Der køres ca. 1,5-2,0 timer i skoven.
Tosser der tonser afsted bliver sendt hjem.
Hilsen
Casper F.
Der køres i roligt hyggetempo hvor ALLE kan være med af 2 årsager 1) mega dårlig form 2) vi skal have energi til aftenens generalforsamling.
Der køres ca. 1,5-2,0 timer i skoven.
Tosser der tonser afsted bliver sendt hjem.
Hilsen
Casper F.
-
- 3000+ posts = spammer
Husk din klub har arrangement: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=4691
- Daniel Smith
- Yndlingsfarve: Grøn
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
Holger "Wonnabe" Hustler er klar.
Jeg tjekker lige ud om jeg hiver andre med fra Måløv.
Knus, kys og kram...
Jeg tjekker lige ud om jeg hiver andre med fra Måløv.
Knus, kys og kram...
Why try harder?
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
I er meget velkomne til at hilse på os i Jonstrup Vang, hvor nogle af os Hustlere står for ruten til børneløbet GT-cup.
Det ligger mellem Geels og Måløv og er på dagen pakket ind i minestrimmel og befolket af børn, blå smølfer og grønne nisser på mudrede cykler.
Og vi kan ikke alle stå og hjælpe med til løbet, så alle I andre skal endelig komme ud af busken og køre med Casper ... og andre nye i skoven
Det ligger mellem Geels og Måløv og er på dagen pakket ind i minestrimmel og befolket af børn, blå smølfer og grønne nisser på mudrede cykler.
Og vi kan ikke alle stå og hjælpe med til løbet, så alle I andre skal endelig komme ud af busken og køre med Casper ... og andre nye i skoven

- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
- paul snyder
- Punkteret
- Daniel Smith
- Yndlingsfarve: Grøn
- paul snyder
- Punkteret
Det gøre hun selvfølgelig...hvis du ikke prøve at nå en lille mtb tur et par timer inden I bliver giftDanielS wrote:hmmm. jeg regner med at hun holder mig ud lidt længerepaul snyder wrote:Gift lørdag, skilt søndag....
![]()
...men meget sjovt

PS når du har et øjeblik, vil jeg gerne have det der link til engelsk lærer job. Tak på forhånd.
det er også blåt(alle nye MTB spor i stats skove bliver blå) ¨den er noget kortere end den i Rude og ca. lige så teknisk som det hvide(måske lidt mindre)....Kenny wrote:Hvilket slags spor er Geels sammenlignet med blå,rød og hvid som jeg har prøvet indtil nu....Og hvor langt er det.
Ok HUSK at blive på sporet! IKKE noget med at fræse rund på må og få
BLIV PÅ SPORET!
Enjoy
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
uhh jeg har været på det hvide i dag. Jeg har svært ved at tro at nogen kan køre hele ruten uden at stå af en gang imellem. Der kan ikke gå mange år før den rute er umulig af køre hvis der ikke bliver efterfulgt med jord.. For ikke at snakke om at den må være livsfarlig når det er glat
Jeg er lidt forslået efter turen i dag
Jeg er frisk lørdag hvis der er noget energi tilbage efter ugens mtb og løbe træning. Jeg forventer ikke at folk venter denne gang

Jeg er frisk lørdag hvis der er noget energi tilbage efter ugens mtb og løbe træning. Jeg forventer ikke at folk venter denne gang

Start og den nordlige del (kør med uret) er stille og rolige som de nemme dele af det røde spor. Jeg tager den tit med min søn på 12 hvor vi vender om halvvejs.Kenny wrote:Hvilket slags spor er Geels sammenlignet med blå,rød og hvid som jeg har prøvet indtil nu....Og hvor langt er det.
Den sydlige del med bakkerne er som det slemmeste på den blå i Rude eller som store dele af det hvide spor (som er ret "sort"

Den helt tætte del på sydsiden nær mål, der kaldes for indhegningen er helt sort og er kun sjov at køre når sporet et tørt.
Den er omkring 6 km.